2014年4月2日 星期三

谷底

尋日老闆已經搵過我一次佢部電腦彈左句嘢出嚟, 今日又講同一樣嘢! 大佬, 我點九知點解彈左句嘢出嚟啫, 我忍唔住答佢: 我唔係主修電腦, 亦都冇講過電腦呢科!!!

彈左句嘢出嚟, 咁click "yes"就已經可以繼續, 但佢証卷公司嗰版就話唔識郁喎! 咁唔識郁, 咪打去証卷公司到問囉, 佢地有人負責電腦嘅嘢, 第一次download做setting, 都係打去問佢地點做, 咁而家睇股票嘅版面唔郁都可以打去問啫! 老闆話唔好,佢唔想煩人地!

好想吊佢那星囉! 我唔識, 又點撚樣整好呀, 又唔撚比人地打去問, 咁你想我點撚樣幫你呀!

一個二個乜撚都走嚟搵我, 奶奶又係, 老闆又係, 馮小姐又係, 吊那媽呀, 我唔七係萬能架, 個撚個一句話"你得嘅, 你識嘅"我就要去攪掂d嘢, 每個人能力有限, 我唔可能滿足晒你地一個二個三個嘅要求, 我唔係樣樣嘢都識樣樣嘢都可以攪掂! 如果唔係我唔捨得個仔, 我一定去跳樓避九開你地!

3 則留言:

  1. 真係辛苦晒你呀! 乜7 都關你事, 你真係要學識講 "NO" 至得。堅持 SAY NO 多幾次, 其他人就唔會咁過分 ga la (希望)。

    其實我都幾8 卦, 我覺得馬年真係嫲嫲地, 包括自己同身邊D朋友都唔係咁好。唯有自己睇開D。 估唔到我有 "烏雲蓋頂", 你又有 "谷底"。

    春天快來了。唔使咁灰既, BABY!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈,我都係走黎搵你幫手其中一人...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔同, 因為你只係一次性買嘢, 但係佢地, 就不斷,不斷, 不斷, 再不斷咁繼續搵我去重覆做同一樣嘅嘢........

      刪除