2014年4月3日 星期四

情深說話同我講~

其實每當我每次心底裏好唔老嚟我奶奶問我嘢, 我都知自己唔係好啱! 因為我唔應該將我唔鐘意二姑奶嘅愁恨遷移到去我奶奶身上, 但係無奈, 我自己都control 唔到自己.......

講真, 我真係好唔LIKE自己, 一嚟我知我唔應該對我奶奶咁, 因為佢唔係對我唔好, 二嚟我奶奶跟本冇得罪過我!

我份人好易心軟, 唔熟我嘅就會覺得我好有料, 熟我嘅就知我係咩人, 講幾講我又會算數! 今晚, 奶奶就講左一句說話溶化左我喇!

事原係早幾日黑雨, 仲落雹! 我打電話比老公叫佢番工小心D, 順便叫佢打電話比佢老母睇下佢老母係邊, 因為我知道奶奶有時好耐唔耐夜晚會同佢D老朋友出去食飯, 而奶奶今晚就同我提番呢件事, 佢話佢個仔正傻仔嚟嘅, 落雹嗰晚打嚟問佢係唔係屋企喎, 咁夜去得邊先! 聽到我就話係我叫老公打嘅, 因為做仔都應該打電話比個亞媽吖,尤其係一個老人家住喎! 我慨嘆左一句, 生仔都係冇乜用(跟手指住滕滕第日大個都係一樣)! 奶奶聽到就回應我, 生女都唔一定有用, 我生兩個女加埋, 都唔夠你亞媽生一個好!

聽到奶奶咁講, 我真係好冇地自容, 因為我可以因為我姑奶而無啦啦將皮氣發係個老人家身上! 我鐘意食齋老味, 奶奶就耐唔耐買入嚟, 我一句叫佢買嘢入嚟煲湯, 佢一定唔會托我手踭!

所以我都嬲我自己, 我唔應該咁對佢.......因為我應該要做番我平時嘅嘢就已經足夠......我唔可以心底裏去將我憎九我姑奶嘅怨恨發洩落去奶奶到~

2 則留言: