2014年4月26日 星期六

希望一直落去啦~

新工人就嚟做左半個月, 如果暫時咁嘅工作態度一直落去, 咁佢嘅表現就應該好過舊嗰個工人都好多!

呢個星期我番左4日工, 頭3日隻豬仔就日日曵, 到第3日真係忍唔住o趙佢一獲!

因為放左成10日假, 所以呢個星期有兩晚都好晏番到屋企, 番到去我會好唔好意思咁, 因為我遲番, 姐姐同滕滕都夜食飯, 姐姐仲又會夜沖涼, 如果係個舊工人, 佢就會唔出聲行去廚房整嘢預備比我食, 而呢個新姐姐, 佢會令到我好舒服, 佢同我講叫我慢慢啦, 仲走嚟開門比我, 叫我沖左涼先佢就預備飯比我同滕滕食!

而家呢個姐姐, 佢好似明白覺得我番工都好辛苦佢體諒我, 就算我晏番, 我係cam到都睇到佢係到同滕滕玩得好開心, 而舊嗰個, 佢就只係坐係到陪滕滕! 同埋, 每當我有時出去同朋友食飯, 一到九點, 舊嗰個工人就已經熄晒燈想滕滕瞓, 攪到我個心想晏D番都唔得!

個心其實得呢個姐姐幾好, 但又怕唔知可以KEEP到幾耐, 攪到我不停咁生暗瘡, 尋日一起身仲一次過爆4粒, 今朝仲要爆多3粒!

沒有留言:

張貼留言