滕: 媽咪, 點解你唔食煙嘅?!
我: .......(我諗左幾秒, 就反番轉嚟問滕滕) 係唔係你覺得因為好多人食煙, 所以覺得奇怪, 就問我點解唔食呀?
滕: 係呀, 好多人食, 個個都食!
我: 咁你呢? 你會唔會食呀?
滕: 我會! 不過唔係而家囉! 我知道小朋友唔可以食煙, 所以我大個左先食!
我: 吓??? 你大個先食??? 你都知道公公食煙所以咳到死下死下, 你又知道你老豆食煙, 半夜成日咳, 你都食煙???
滕: 我唔係而家食~ 係大個先食! 不如咁吖, 不如我地第日都一齊食吖?!
我真係反晒眼, 心中亦多得佢老豆唔少.......
我之後同滕滕講, 點解做人咁蠢, 都唔諗下件事啱唔啱就話人做我又做! 可能你而家細啦, 但係既然你有咁嘅諗法, 我真係要開始洗洗佢個腦!!!
早兩日滔滔都問我點樣食煙~ 乜野叫毒品! 真係好早D 教育。
回覆刪除