2014年4月22日 星期二

番工嘅第一日!

由4.12第一日舊工人走到左尋日, 我足足放假放左10日咁多! 呢10日係擔心之中渡過, 但係又好開心&滿足, 因為可以真真正正咁陪我隻豬仔! 所以尋晚滕滕知道我今日要番工, 佢都叫我唔好番, 想我繼續陪佢喎!......講真, 其實我都好想~

今日係新工人同滕滕嘅第一日, 係個CAM 到睇到個新工人足足同滕滕玩左成日! 我諗呢樣滕滕就最開心啦, 以前嗰個唔會成日同佢玩架, 呢個真係陪佢玩足一日喎!

感覺上個新工人暫時都OK, 係正常嘅, 睇落有愛心有耐性, 有時有D嘢我想佢跟我咁做, 同佢講佢都好接受, 冇黑過面, 同埋, 每朝我一起身就同我講早晨, 唔會好似之前嗰個咁當睇唔到~

我真係好希望呢個之後都繼續係咁, 因為如果呢個新嘅繼續都係咁, 咁佢除左煮餸麻麻地之外, 其他嘢都好過舊嗰個喇!

4 則留言:

  1. 咁真係好了!!!
    人持係佢手 WOR!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好就係好, 但隻曵豬好曵蝦個工人呢! 就連著褲都唔自己著瞓係到完全唔郁!

      刪除
  2. 滔滔都係咁懶, 最近我火都黎, 連姐姐都鬧埋唔準佢幫滔滔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要認真諗下點樣去攪攪佢, 因為我諗你都唔想佢變港孩架......

      刪除