今晚去完奶奶到食飯番緊屋企時, 滕滕突然間好緊張咁同我講: 媽咪, 媽咪! 我隻牙好似就嚟甩喇!一聽到佢嘅語氣, 就有如有個大肚婆同個老公講: 老公老公! 我好似生得喇!
聽到滕滕咁講, 我第一時間想佢冷靜D唔好咁驚, 所以我就同佢講唔好郁嚟郁去喇, 唔好再搵條利頂佢喇, 到番到屋企時我即刻預備杯凍水比你, 如果真係甩出嚟的話, 你就含住啖凍水含到D水熱左就吐出嚟再含第二啖! 話說完滕滕就成個身體薑硬左咁唔郁喇!
番到屋企睇, 發覺真係幾甩下, 但又"丁"住D又唔係咁容易甩到喎!
其實我真係好想一下咁"tick"左佢出嚟, 但係又怕到時"tick"唔出, 條友仔小小痛就係到咋嬌, 因為當個工人講佢都有小小怕時, 滕滕都"啊"左一兩聲!
咁既然甩唔出, 即係仲有嘢痴住啦, 所以我就隨佢幾時甩就幾時甩喇! 但係係呢個moment, 我發現隔離嗰隻牙都開始搖搖地, 而上面本身都搖搖地嗰隻大牙仍然都仲只係小小搖, 換然之呢隻甩左, 應該到隔離嗰隻, 跟住見會到上面........

真係好緊張~~
回覆刪除緊張完畢之後又再一次緊張~ 唔知緊張都幾時~~~
刪除