2014年5月2日 星期五

好撚憎 - 事非!

真係好撚憎呢個世界咁多事事非非, 我真係覺得好!撚!煩!

我老母, 成撚日都諗住好心去問一下, 好心去關心下, 講嘢又唔經大腦, 結果就換來我個細姑姐張我媽嘅意思反轉晒仲要唱佢!

呢個姑姐係十幾年前都係咁樣話我媽, 之後我就一直好九憎佢, 老豆生日咩節日我都話有佢冇我! 我話老豆生日請埋佢食飯要幾多錢啫, 不過我寧願比乞衣都唔會請佢食飯! 但我更加估唔到嘅係亞媽原來一直都唔知咩事我咁憎呢個姑姐!

當姑姐張亞媽嘅說話反轉唱開之後, 再由我堂家姐把口講番比我知! 其實我每一次一聽到我都好嬲, 嬲亞媽點解成日要同佢地接觸!亞媽就係一個咁蠢嘅人! 往往好多嘢佢都睇唔透! 睇唔透都唔緊要吖, 我同左佢講最慘就係唔撚信我, 仲要堅持己見呢下先把幾火嘛, 往往番嚟就係兜個圈比人唱比人話!



沒有留言:

張貼留言