一個識左廿九幾年嘅中學同學, 早個幾星期我反九佢枱!
呢個同學, 由佢離婚, 到再同另外一個大家都好熟嘅男同學再結婚前, 大家都好FRD好好, 耐唔耐會大家出嚟見面吹水, 但係我勢估唔到由佢結婚之後就改變晒!
我係個group 發表我想講嘅偉論之前, 有一個同學叫我三思! 一思二思三思, 我都係一次兩次今次已經係第三次, 我真係忍唔住要出聲, 如果叫我唔出聲唔講, 第日唔啱傾就講少d, 我就真係做唔到, 因為我個人一就一二就二, 我性格係唔可能咁樣就當冇事!
其實事情冇咩大不了, 只係呢個同學一次兩次三次咁放飛機! 有事唔出嚟冇問題, 但係我地打算約出嚟之際, 佢話冇時間冇心情, 但轉個頭就係FB 到post 左相佢同人地食飯! 我想問, 咁你當我地係咩? 麻煩係唔係都唔好咁事無忌憚咁show出嚟比全世界人知, 係唔係都blk晒我地呢幾個, 唔好比我地知你講一套做一套吖!
事實我真係好嬲&好失望, 點解佢而家變左咁嘅???
呢個同學同另外一個同學結左婚之後, 乜叉佢都話"我老公話! 我老公話", "我問下老公先"! 吊那星, 你老公我地唔識架??? 你老公我地都係識左廿九幾年, 我地成班女仔吹水, 乜七都話老公話老公話! 我真係覺得有點兒那個囉!
一個教書做主任, 一個做法援, 我真係唔明白點解個腦咁廢嘅, 搵agent請工人明明話要個工人7月中先到, 但係個agent 同佢講佢都唔知點解個工人無啦啦5月頭就已經到左喎! 真係幾撚好笑, 個agent買機票比個工人嚟架, 個agent話都唔知點解會早到, 佢兩個居然都信!
有左bb想買cam, 發個問題係個group chat到, 答佢個cam d嘢, 佢就話我老公個朋友話係咁咁咁, 我老公個朋友話係乜乜乜, 但係我老公個朋友話係物物物喎! 結果佢同我講佢老公個朋友話, 唔係個個cam都支援到所有寬頻公司, 呢一刻我真係忍唔住即彈佢, 既然你老公個朋友咁勁, 咁有乜你都問佢啦, 你老公個朋友應該乜嘢都識可以答到你架喇! 我真係仲好想講, 有冇人咁唔用腦諗嘢架, 一間公司出部手機出嚟, 會唔會某d 電話公司用唔到呀, 麻煩唔該用下個惱諗下嘢啦!
其實我真係好撚頂佢而家唔順, 乜撚都老公老公!
發表我嘅偉論之後我就quit左個group, 既然生活裏面佢兩公婆就只有大家嘅存在, 咁不你地如入洞住啦!
原來係呢個人攪到你睇 M CLUB 都喊到豬頭咁!
回覆刪除不過你QUITE 左個 GROUP, 咪你其他朋友會唔會又唔開心呀?
我知道大家可以成為朋友廿幾年係好可貴, 而且仲要係好朋友! 所以我好唔開心佢咁唔重視我地嘅關係.......
刪除佢一知道我同另外一個同學QUIT左個GP之後, 佢就即刻ADD番我地入去, 跟手再解釋一番! 而我當時想等到放工先去睇段message, 因為我唔想又再係公司喊, 點不知佢見我地過左個幾鐘都冇人回應佢, 佢就自己quit gp! 以退為進.......
而家係另外一個同學做gp controller, 所以add唔add番佢, 並唔係我可以control得到, 但另外再講, 如果我叫話add番佢, 冇一個人會say no 嘅!
佢解釋佢真係好忙, 不停咁解釋佢真係好忙, 就算另外d朋友約佢(send埋whatspp 比我地睇), 佢都要say no. 而佢, 由頭到尾跟本都唔知我咋佢咩型, 吹脹!