近排成日係環酵個谷到睇, 已經心郁郁好想整, 因為唔浪費之餘就最緊要減少開支, 真係十分環保!
已經叫左個工人留番抵D橙皮係到, 儲得咁上下我就出擊喇! 呢樣仲等緊夠量出擊時, 首先我整左樽焦醋先, 因為只需要要材料就OK喇!
我係食呢方面真係幾孤寒自己, 我唔需要食太好, 亦都唔講究, 因為食完之後嘅結果都係一樣, 只嘗口引就比咁多錢, 肉痛之餘又浪費, 我真係唔多捨得~
所以就連兩支果醋我都唔捨得比多5蚊, 結果我只係買左一支水果醋一支白醋, 其實溝埋都唔覺呢!
等左24小時就可以飲, 飲左一啖第一個嘅感覺係幾"喝"喉, 真係有負出才有收獲!
入左一支落樽帶番工飲日抖嗰兩次, 真係好期待一個月後嘅我有冇輕到~


蕉醋我第一次聽。我朋友就整緊LEMON 醋, 我都想試下用來減肥 ^^
回覆刪除希望可以懶都減到肥啦~
刪除