呢幾個月係淡季, 公司唔係好忙, 我都唔明點解唔多嘢做, 但做襯D嘢出嚟就一定係錯係有問題囉!
由馮小姐生左仔番工嗰一刻開始, 我就已經覺得佢做嘢有問題! 我當你生左冇幾耐, 一時handle唔到屋企公司d嘢, 咁比半年時間你, 理應都已經有足夠時間去normal番啦, 而家個仔都3歲半啦, 都係一撚樣冇改過!
唔多嘢做, 做份packing list得嗰一兩個item要做半日, 咁如果多嘢做咁請問幾時先做撚完呢??? 嘢又唔係多, 成撚日都做錯! 已經話過佢, 冇嘢做就唔好撚成日上BK, 話撚完之後嘅第一日就冇上, 但係第二日又即嚟!
就早兩日叫佢出E-mail 問forwarder d 嘢, 問完睇都唔睇就forward比我, 裏面d details 跟本就唔清楚! 一次兩次又係咁, 真係忍唔九住同佢講, 以為出左e-mail 人地覆左就就咁forward比我就當自己完成左個工作, 麻煩可唔可以用個心嚟做嘢架???!!!
自己嘅本份都未做好, 又唔用個腦去諗, 又唔用對眼去睇, 求撚其咁做左就當自己已經做好??? 我真係好想睇下你係出面咁樣做嘢, 會唔會比人吊撚爆囉!
沒有留言:
張貼留言