其實我真係唔明, 夾柜走貨已經唔係今時今日嘅事, 亦都唔只試過一次, 點解到今時今日, 居然仍然係錯同一樣嘅嘢, 出現同一個問題??? 話, 已經唔係第一次, 已經係N咁撚多次, 點解仲可以比人小完仍然都一樣, 態度亦照舊???
我真係比馮小姐激撚到噴火, 老闆居然話而家唔係太忙就算啦! 大佬, 就係而家唔太忙就可以做咩就錯咩嘅呢??? 究竟有冇帶個腦&用個心去番工架??? 比人話得多都瘀啦, 唔好撚話比我知比人話得多就化撚左呀!
自從佢因為嚿橙就去鬧個女之後, 我到而家真係完全唔想同佢講嘢, 因為佢D後母樣完全出晒嚟, 再加上佢做嘢做到咁撚HEA, 叫九左佢唔好成日上網睇埋D無謂嘢, 又叫九左佢用個心去做嘢, 但係仍然都係咁撚樣, 我都唔明, 點解可以咁厚面皮~
沒有留言:
張貼留言