我教向教滕滕都係以自己做人嘅中旨去教, 我希望去教出一個明白事理, 懂得去分辨事非嘅人! 不過我知道, 唔係我教佢咩佢就吸收D咩, 因為有時都要講DNA嘅, 如果萬一佢遺傳左佢老豆OR我d 壞處, 真係有時想教番啱都難!
有次滕滕叫佢老豆順手係佢隔離遞個remote control比佢, 點不知老公唔幫佢攞, 滕滕跟手就話佢老豆咁衰, 而我嗰次唯一係到扇風點火咁同滕滕講, 既然佢咁衰, 咁佢以後叫你幫佢攞嘢, 你咪唔好幫佢攞囉! 但係滕滕居然答, 咁我又唔想好似佢咁衰呀! 聽到, 我好surprise 囉!!!
尋晚臨瞓前我地又傾計, 我呢排就不斷咁提起其他同學, 目的就係想佢同其他同學玩多d, 唔好同一個麻煩同學玩, 因為佢媽媽麻鬼煩, 小小事都化大! 但係滕滕呢, 佢feel到我唔想佢同嗰個同學玩咁多, 而同我講, XXX只係講過一次大話啫, 媽咪你原諒佢, 比一次機會佢啦! 咁佢如果改過唔再講大話咪得囉! 我一聽到, 我真係估唔到我個仔而家已經識得諗呢D嘢, 我真係唔可以唔承認佢開始大個喇!
你教得好好^^
回覆刪除佢一日未大, 都未知知數, 我教都要佢受先有用, 所以有時我覺得都要睇佢本性~
刪除你話我教得好, 但我亦都有比人CHALLENGE! 所以冇咩話好定唔好, 只要佢地聽教聽話, 其實我地已經滿足喇!
同一個方法都可能有唔同效果。個個細路都唔同, 有D受軟唔受硬, 有D受硬唔受軟。媽咪 SUPPOSE 最清楚自己仔女係邊種。大家努力呀!
回覆刪除哈哈, 了解到就當然係最好, 只可惜有d人成世都唔知, 就算知道都唔聽人意見!
刪除