2014年5月30日 星期五

試問有咩係唔爛得嘅?

我真係諗極都唔明, 點解講極滕滕都仲係咁粗魯??? 成日都已經叫佢溫柔D, 斯文D, 乜真係咁難咩?

過年之後第二副新眼鏡收到喇, 而呢到PARTS少左, 所以真係又冇咁易鬆喎! BUT, 冇嘢鬆, 原來都有嘢可以爛嘅!



係唔係個口冇嘢好做, 好痕呢? 咁都要放入口到咬? 講明架喇, 再咬就真係要打嘴囉!

換左耳勾之後, 只外嗰副有3件細PARTS 都要換喇, 因為之前整過之後用左一日就開始又鬆, 咁即係代表D PARTS 唔換唔得囉!  因為呢副眼鏡多PARTS時又多顏色揀, 所以今次嚟個CROSSOVER, 將3件PARTS換左橙色!



今日新鮮熱辣到手, 滕滕一見到之後, 即時要換!  更係啦, 咁鬼靘, 我話換左做橙色, 就真係冇錯呢! 下次如果又要換, 等我試下換藍色先!



沒有留言:

張貼留言