2014年5月3日 星期六

痴線~

我都唔明, 5/6/7歲換牙係正常過正常, 點解我個滕滕5歲換牙, 我堂家姐就話佢唔正常, 係唔係有問題?!

滕滕兩歲幾先講多嘢, 我堂家姐又話佢唔正常, 又話佢有問題, 叫我同滕滕去睇醫生!

滕滕BB出牙時成日咬嘢, 我堂家姐又係話佢唔正常, 話佢有病!

滕滕係我個仔, 我當然唔想佢唔正常, 但係我好客觀咁睇, 我真係唔覺得佢有問題囉, 亦都唔覺得佢需要去睇醫生, 點解佢成撚日都要話我個仔有問題呢???!!!

佢成日攞自己個仔嚟做標準, 但係個個小朋友發育都唔同, 點解佢個仔係咁而我個仔亦都要係咁先???!!!

我個滕滕雖然有時曵, 但佢會按我指示去做, 佢明事理,我覺得佢under my control! 咁樣, 又唔見佢話滕滕唔正常???!!!

由滕滕隻牙開始郁, 佢就質疑佢係撞到先郁, 並唔係自然郁! 咁如果撞到先郁, 咁個咀會有損架吓化!

我真係唔明!

沒有留言:

張貼留言