2014年5月18日 星期日

K3 學生相

上星期學校有兩日叫穿校服番學, 因為有人嚟影學生相, 而我又同舊年一樣, 都係自己嚟!

如果我想影得個輪廓清晰D, 就要用單鏡機, 但係出嚟嘅效果其實我次次都唔係好滿意, 因為我冇買閃光燈, 所以次次都會有個背影, 如果執走晒個背影, 就好似CAP圖咁好唔自然~






之後, 我又試下用手機, 出嚟嘅效果雖然唔SHARP, 但個背影容易執走喎!





我好失敗囉, 學過PHOTOSHOP都冇用, 屋企冇佢個SOFTWARE 都唔知點整, 而舊年就用小畫家去攪, 1出8, 而今年呢, 就唔洗煩喇, 而家D apps真係犀利到呢, 一揀左張相, 佢就自動同你攪掂!

 
 


仲可以係屋企print埋, 真係爽到呢~~~



真係連出門口都可以慳番!







沒有留言:

張貼留言