如果我想影得個輪廓清晰D, 就要用單鏡機, 但係出嚟嘅效果其實我次次都唔係好滿意, 因為我冇買閃光燈, 所以次次都會有個背影, 如果執走晒個背影, 就好似CAP圖咁好唔自然~
之後, 我又試下用手機, 出嚟嘅效果雖然唔SHARP, 但個背影容易執走喎!
我好失敗囉, 學過PHOTOSHOP都冇用, 屋企冇佢個SOFTWARE 都唔知點整, 而舊年就用小畫家去攪, 1出8, 而今年呢, 就唔洗煩喇, 而家D apps真係犀利到呢, 一揀左張相, 佢就自動同你攪掂!
仲可以係屋企print埋, 真係爽到呢~~~
真係連出門口都可以慳番!







沒有留言:
張貼留言