2014年5月2日 星期五

我家滕滕第一隻牙!

今晚放工番嚟入屋冇幾耐, 滕滕就已經忍唔住同我講佢隻牙鬆到好唔舒服, 咁我又問佢, 不如我幫佢tick下隻牙啦!

一問佢即答好! 而我就二話不說咁同佢攪掂左隻牙喇!

新嚟嗰個工人真係唔錯, 我未出手時佢之前已經講定怕滕滕會好痛喎, 一唔講就尤自可, 一講隻豬仔就咋嬌咋痛咁大喊左幾聲!  真係幾聲啫, 多都冇!



攪掂左隻牙之後比佢等左一陣先食飯, 而呢碗飯足足食左成粒鐘! 乜, 真係好痛咩??? 但係囉, 食完呢碗飯之後食薯片又好快喎, 咁即係唔係咁痛囉!!!

小朋友5/6/7歲換牙我覺得正常過正常, 但堂家姐就好似覺得滕滕好唔正常喎, 話佢咁早甩牙! 因為佢話佢個仔D牙郁都未郁, 所以就覺得我個仔唔正常喎, 而且仲問我有冇問我個牙醫姑娘朋友!

見你咁擔心我個仔咁唔正常, 咁我咪問下囉! 姑娘朋友第一句都係話: "小朋友5/6/7歲換牙係好正常喎! 點解D人讀咁多書個腦都係咁蠢嘅!" Wahahaaaaa......一聽到我覺得好正囉!!! 及後我即時再更進, 讀得書小都唔代表會聰明架喎, wahahahaaaa........

姑娘朋友話, 如果小朋友常常食嘢時都用牙咀嚼, 咁佢D牙就會快搖快甩, 相反如果個小朋友成日都唔用牙去食嘢, 咁佢有可能冇咁快甩, 而有D就連恆齒頂到上嚟都未郁, 咁呢D就要去牙醫到脫喇! 聽完之後我張呢番說話同我堂家姐講番, 我堂家姐就安慰番我咁就唔洗咁擔心啦! OH, SORRY, 我答佢: 我從來都冇擔心過, 我問姑娘朋友, 只係想話番比你知, 因為只係你單方面擔心啫!


2 則留言:

  1. 個牙盒可以用LU WOR!

    滔滔唔鐘意食硬野, 咁應該有排都未甩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地甩牙都係佢地自己身體自然反應, 我覺得唔需要太緊張, 因為我又唔信佢地唔換牙囉!

      刪除