http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咁你有乜對策呢? 1/ 盡力而為, 問心無愧2/ 扮睇唔到 (相信你做唔出)3/ ??
我, 冇對策, 如果有我而家就唔洗咁苦惱......
咁你有乜對策呢?
回覆刪除1/ 盡力而為, 問心無愧
2/ 扮睇唔到 (相信你做唔出)
3/ ??
我, 冇對策, 如果有我而家就唔洗咁苦惱......
回覆刪除