2014年5月9日 星期五

解決我自己!

呢排實在太多負能量, 身邊好多事都唔太開心, 我唔知可唔可以解決到, 但係我好希望可以去令到佢地改變思想! 

係唔係正如嗰個濕九睇相佬咁講, 我呢一生人就係會不斷咁要去解決問題! 對某D人嚟講, 呢D可能係挑戰, 但係對我嚟講, 呢D咁不斷嘅挑戰, 我真係好想停下休息下, 因為我咁大個人都未真正咁抖過!

放鬆D其實好容易講, 人人都叫我唔好揹咁多嘢上身做, 其實係唔係我想嘅呢? 如果可以, 我都唔想做到自己隻狗咁!

2 則留言:

  1. 咁你有乜對策呢?
    1/ 盡力而為, 問心無愧
    2/ 扮睇唔到 (相信你做唔出)
    3/ ??

    回覆刪除
  2. 我, 冇對策, 如果有我而家就唔洗咁苦惱......

    回覆刪除