我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2013年2月6日 星期三
新年禮物~
今年公司送嘅新年禮物, 好遲先到, 真係等到頸都長埋先等到今日!
相對舊年, 今年好似少左, 但係d金莎就大盒左, 如果計番價錢就價值差唔多, 而且應該仲多左, 因為尋日老闆就已經派左每人一支紅酒同一支VSOP!
好彩我去嘅地方拜年唔多, 所以應該都唔使再買禮喇!
1 則留言:
林林
2013年2月18日 晚上7:40
你公司真係對你地好...
[版主回覆02/19/2013 16:14:49]你老闆都對你好好呀~!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
你公司真係對你地好...
回覆刪除[版主回覆02/19/2013 16:14:49]你老闆都對你好好呀~!