2013年2月6日 星期三

新年禮物~

今年公司送嘅新年禮物, 好遲先到, 真係等到頸都長埋先等到今日!


相對舊年, 今年好似少左, 但係d金莎就大盒左, 如果計番價錢就價值差唔多, 而且應該仲多左, 因為尋日老闆就已經派左每人一支紅酒同一支VSOP!

好彩我去嘅地方拜年唔多, 所以應該都唔使再買禮喇!



1 則留言:

  1. 你公司真係對你地好...
    [版主回覆02/19/2013 16:14:49]你老闆都對你好好呀~!

    回覆刪除