2013年3月15日 星期五

BIRTHDAY PARTY II

今日, 滕滕學校開生日會, 諗左好耐, 原本想又訂蛋糕, 不過諗諗下, 都係攞番學校啫, 唔使訂啦! 



我尋晚問隻豬仔, 佢尋日番學有冇話比人知佢生日, 佢答我有呀! 同左老師講, 又同同學講!

佢真係驚死冇人佢生日囉~


1 則留言:

  1. 生日係開心事,梗係周圍同人講啦
    [林林回覆04/05/2013 09:35:26]以前嘅我真係連1,2,5蚊都唔識分,哈哈哈,豬到阿媽話我視錢財如糞土
    [版主回覆04/03/2013 14:38:22]佢地而家知架喇, 唔似我地以前咁豬仔~
    [林林回覆04/03/2013 09:24:53]係啦,仲要唔知咩叫生日,哈哈哈
    [版主回覆04/02/2013 15:20:44]我地自己細個時都係咁, 而家睇住佢都係咁, 覺得好好笑 ~

    回覆刪除