滕滕呢條友仔, 開始覺得佢越嚟越大膽, 同埋越嚟越冇禮貌! 有時同佢講嘢, 佢D語氣好似話比你知得喇~(好似好煩咁), 我知喇~(好似話我成日話佢咁), 而且仲開始成日鬧個工人!
佢鬧個工, 往往都係一種原因, 就係因為阻住佢玩車! 放學番嚟, 每日輪住要做, 就係番嚟就即刻沖涼, 食飯, 做功課, 跟住瞓覺! 係未做功課之前, 都會有小小時間比佢玩下車, 因為食完嘢個工人要洗碗, 而做完功課, 有時個工人都會比佢推一陣車先入房瞓!
但係上個星期開始, 我就聽到佢每一日放學番嚟, 都話唔食飯住, 要玩車! 而且係星期四嗰日, 佢仲話唔食嘢之餘, 仲好大聲鬧個工人, 仲話唔彩佢! 我聽到就打電話番去問咩事咁嘈! 要佢食完嘢先玩之後就瞓覺, 而瞓醒左一陣係到玩之際, 佢企左係張SOFA頂到, 個工人叫佢唔好會跌, 隻豬仔又鬧個工人喇!
其實我唔鐘意囉, 仲咩事無啦啦個工人要比你鬧啫~ 人地冇做錯嘢, 只係叫你呢個小主人食嘢食, 同埋唔好擒, 就要比人鬧到狗血淋頭?! 所以我比左兩次機會滕滕之後, 番到屋企, 嫲嫲又再同我講, 條友仔又鬧姐姐!
所以今次唔罰唔得, 番到屋企, 就用兩條膠紙打交叉咁貼住左個咀, 罰左15分鐘到! 我話如果再有下次無啦啦係到鬧人, 就唔會係呢D膠紙, 而係牛皮膠紙喇!
快啲教返好佢呀,如果唔係將來就會變成小學雞喇
回覆刪除[版主回覆04/09/2013 10:40:11]佢好少唔開心! 除左比我鬧之外!
[林林回覆04/05/2013 09:38:20]咁都好啲,如果唔係佢一唔開心就鬧人,咁你真係要嚴厲啲喇.
[版主回覆04/03/2013 14:06:27]佢唔敢鬧其他人, 只係鬧姐姐, 所以佢開始已經知道咩人可以鬧, 咩人唔鬧得! 不過, 我都唔會比佢鬧姐姐, 因為我要佢學識去尊重別人!
做晒要做的東西才比佢玩, 或者罸佢冇得玩...等佢知驚
回覆刪除[版主回覆04/09/2013 10:41:46]佢好多時都會去做, 除非佢想人陪就先會話唔識! 上次貼完佢個咀罰左佢之後, 佢都已經少左, 不過上個星期五我同個工人嗌完大交之後, 佢又再嚟.......