今日叫左幾個朋友仔嚟屋企, 為滕滕開生日會! 雖然小小地, 不過都幾開心! 太遠嗰D唔叫喇, 因為試過一次去人地到開BDAY PARTY, 玩完兩個鐘要即走(因為係CLUB HOUSE, 又限時間), 山長水遠去到都唔夠一陣, 滕滕開始同其他小朋友有交流時, 就話要走, 跟住又山長水又遠咁番屋企, 感覺唔係咁好, 所以我都唔想辛苦人地, 而且屋企又唔係大, 又唔夠地方坐, 又唔夠地方玩, 所以細細地開就算喇!

係前一晚整架, 次次吹咁多波, 都係同一結果 - 比人鬧! 因為老公覺得D波好阻住, 而且個仔又鐘意踢D波入廁所廚房, 再加上地下又有玩具, 行路時睇到D波時就睇唔到D玩具, 所以就比人命令我出年唔好再吹咁多波波喇! 不過! 我鐘意呀!!! 因為滕滕鐘意, 所以, 出年我照吹! 吹咩~!
呢兩年都有叫熙熙同埋熙媽嚟, 真係好比面, 大住個肚唔怕辛苦都照入嚟!
好朋友都唔使我問, 佢就已經主動問我今年開唔開生日會, 佢想入嚟玩時又可以見下滕滕, 仲話好卦住隻豬仔潻! 其實, 我都好想佢地快D有BB, 因為大家咁好朋友, 如果大家都有小朋友, 感覺上會仲開心!
兩個表姐唔使講, 基本上一叫就會到, 真係比晒面!
原本言言會嚟, 不過今日開始有小小唔舒服, 所以言媽就單拖嚟玩, 仔唔到都媽到, 又係真係比面!
今年訂左呢個CAKE比滕滕, 呢個CAKE同早三年嗰D唔同STYLE, 因為呢個唔係吱出嚟! 靚就好靚, 不過好睇唔好食! 豬仔一睇到都話好靚, 不過, 食左兩啖就同我講唔想食, 因為唔好食喇!
呢張相, 顯得滕滕都幾可愛吖!
次次熙熙同滕滕見面, 都一定爭玩具, 今次都唔例外, 成日爭車玩, 熙熙仲要報串話肥滕滕好嘈喎
睇到佢兩個係到扭埋一嚿, 兩個亞媽一個EE, 都只係就手旁觀, 而且仲~
唔係睇佢地點樣自己去解決, 而係睇下佢地點樣去斯撕片
滕滕今個生日應該都會幾開心, 因為已經係第3日開BIRTHDAY PARTY!
估唔到, 連我都有禮物喎!

D杯好靚, 而且仲真係好唔好意思, 要熙媽攞入嚟比我! 真係唔該晒!
D杯好靚, 而且仲真係好唔好意思, 要熙媽攞入嚟比我! 真係唔該晒!
客咩氣呀....下年可能嚟唔到同滕滕慶祝喇, 一拖二我都唔敢諗出唔出到個門口~
回覆刪除佢哋都4歲喇, 係時候俾佢哋自己解決喇, 唔駛下下出動阿媽喇, 最緊要係你都唔介意就ok, 因為有D媽咪真係好唔鐘意架~
[版主回覆03/26/2013 16:36:16]唔緊要, 你入唔到嚟咁遠, 我可以出嚟架嘛!