好耐冇UP過馮小姐D嘢喇, 因為佢之前冇咩特別, 但係呢輪開始, 佢又煩Q住我!
過年前佢老爺危在旦夕, 佢老公話佢唔出聲, 好似唔理唔理咁, 咁我就成機入佢, 我話佢個人情冷漠, 又唔去關心人, 原因就係因為佢本身跟本就係唔想理! 所以跟住過完年之後番工, 馮小姐"關心"我, 問我有冇去睇醫生!
對住馮小姐呢D人, 真係要串下佢先得, 見佢咁"關心"我, 我就同佢講: 嘩~ 勁左喎! 而家終於識得關心人喇喎~
呢個星期馮小姐又講佢個大女D嘢! 我話我老公食左D保健產品好似幾好, 咁佢就講佢個大女成日病, 病又唔帶口罩, D用過有菌嘅紙巾又四周圍放! 咁我就話比兩粒嗰D無茸丸比佢沖水比個大女飲, 因為佢話個大女鐘意D雞精味道(因為粒無茸丸D味道似雞精), 所以如果個女接受D味道, 可以買比佢試下!
今日食飯前, 我問佢個女試左OK唔OK! 佢就話個女彈三彈四, 買D咩比佢食都唔LIKE, 所以由得佢, 病就係佢病, 辛苦係佢辛苦, 食藥又唔係佢食, 所以唔會再理佢!
我聽到咁講, 我即刻就話: 呢D就係親生同唔係親生嘅分別! 如果係自己嘅, 就算佢唔係肯食, 都一定要佢食, 因為邊有亞媽唔想D仔女身體健康!
我講完之後, 馮小姐就不停咁解釋! BUT, 我跟住一句都冇答過佢! 因為我跟本就係覺得, 個女唔係佢生, 佢跟本就唔想理, 所以, 就理九得佢死!
後母係咁上下啦
回覆刪除[林林回覆04/05/2013 09:30:26]我點會唔知吖,聽都聽你講得多啦
[版主回覆04/03/2013 14:44:37]佢咁蠢, 又點會SENCE到佢咁做, 原來係人格有問題呢~ 你唔知, 佢真係蠢到好交關架!!!
[林林回覆04/03/2013 09:19:23]蠢同品格好似有分別喎~~~
[版主回覆04/02/2013 15:27:49]我都覺得係! 不過佢唔覺得自己有問題! 但係, 佢唔覺都好正常, 因為個人蠢得咁交關, 跟本都未去到呢個位!