一早買左飛同熙熙一斉去睇, 不過, 唔知點解呢兩條友仔次次見襯面都要爭嘢囉, 唔係爭呢樣就係爭嗰樣, 就連坐緊張櫈都要嘈得一餐
買左飛睇2:00pm, 睇完3:30就去食tea 喇, 唔好話時間仲有大把, 因為唔覺唔覺, 出番去九龍灣地鐵已經差唔多5:00! 一上車過左冇幾耐就已經冧左lu~!
其實套 Thomas 都唔係咁好睇, 因為主要都係人做, 都唔係車做, 架車全程加埋都唔知有冇郁過5分鐘! 講真, 小朋友去睇Thomas, 更係去睇車啦, 睇d人把鬼咩, 如果係睇d人做戲, 就唔好張架車叫Thomas啦!
而家啲小朋友,節目分分鐘多過啲大人
回覆刪除[版主回覆04/09/2013 14:07:17]即係你同我相反!
[林林回覆04/09/2013 11:29:12]我成日煲粥架
[版主回覆04/09/2013 10:39:36]乜唔係以前唔比講電話架咩?! 我細個時, 老豆係唔比講電話架!
[林林回覆04/05/2013 09:39:46]我以前細個,有得睇電視已經好開心喇
[版主回覆04/03/2013 14:05:17]佢地有咁多節目, 都係因為有大人錫啫!