過年前間死人傢俬鋪送嚟d嘢全部錯晒, 個仆街年廿八上嚟再度尺, 比我吊九到佢狗血淋頭, 吊撚完佢, 就即刻開始胃酸湧上個胃痛到想死, 老公仲問我係唔係發功過到刺激過頭喎~
我已經都算係咁, 過左正月十五, 等D工廠開晒工先打比佢, 所以等到呢個星期二我打比個仆街, 佢居然答我話佢都唔知點喎!
佢講呢一句, 我就知佢唔想同我跟! 但係我唔會就咁就算囉, 我話要佢星期五, 即係今日就比個答覆我!
今日我打去前, 我已經做好晒預備錄佢音, 係初初對話時佢都好唔願意咁講我單嘢好難做, 跟住我又再講多次, 我話佢D size上到嚟錯晒(5件傢俬都錯晒), 個廳柜錯size都唔只, 顏色又錯, 講明個電線糟係要放拖板, 但係居然插蘇都插, 個拖板都放唔到入條糟到, 就想張d責任推晒係我到??? 由頭講一次佢錯D乜, 要改D乜之後, 我就同佢講要佢3月24前去補番D貨比我, 如果唔係就係消委會解決, 個仆街一聽到我咁講, 佢就即刻話不如唔好做喇, 最多D尾數唔收我! 喂, 你食撚錯左藥呀, D尾數唔收我? 我即時叫佢如果想算, 可以, 不過比撚番晒D訂我, 就我就可以算!
個家產一聽到我叫佢比番晒D訂金我, 佢就即刻講話冇可能, 跟住仲係到恥笑!
當然, 訂佢一定唔會賠, 所以佢又再同我講番張單, 仲話我唔撚比佢收番D柜去改喎! 好~ 咁撚鐘意收, 收撚飽佢囉, 我真係好想現場睇下佢點撚樣改囉!
我其實都好好心地, 佢一話收番去改, 我就delay到4月7日前要佢補番d貨(諗番起都覺得自己on9)! 不過, 唔好以為好心有好報, 因為佢個冚家產居然就玩串, 佢話唔撚識咩叫cm喎, 又話唔撚知我講乜, 唔撚明我!
好~ 你個冚家產玩嘢吖嘛, 唔撚明吖嘛, 我就去消委會到投訴你個仆街冚家產, 佢個老味個嗅西!
PS. 暖 の舍室內設計 http://www.work-rest.com/
佢玩嘢就同佢玩大佢...
回覆刪除[林林回覆03/15/2013 14:33:19]加油
[版主回覆03/15/2013 12:37:52]我要隱藏番呢篇BLOG先!
[版主回覆03/15/2013 12:37:35]我會下個星期一行動, 我會搵消委會, 又會搵壹週! 我下個星期應該可以充滿番力量架喇!!!
佢地上黎度尺寸 ga ma! 咩唔識 cm 姐!!! 九 UP!
回覆刪除[版主回覆03/15/2013 14:31:07]佢跟本就係到懶皮唔想再整! 正一仆街+無懶!