2013年3月13日 星期三

decreasing.............

星期日去睇左中醫, 食左兩日藥, 明顯地係好番好多, 但係食埋第三日藥, 又好似打回原形!

醫師問我, 係唔係中途又冷襯過, 但係呢幾日咁熱, 我又唔覺冷到喎~ 唉!

今日執左兩日藥, 醫師話因為上次已經比左d消炎藥我食, 但係好過又打回原形, 所以今次要比d專門針對氣管嘅藥材我, 不過就會貴d , 佢仲話貴d唔怕, 最緊要快d好番就得啦, 拖左咁鬼耐!

結果, 一包藥, 本身係$65, 而家貴左, 成惠$70!

希望食飲埋呢兩次藥就好番啦, 因為個人好冇戰鬥力, 因為我想好番, 就去搵消委會攪屋企傢俬單嘢呀!

2 則留言:

  1. 你可能出入冷氣地方攝親呀,帶定條頸巾係手袋,同埋休息多啲呀~~~
    [林林回覆03/15/2013 14:35:05]會唔會巴士冷氣太勁呀?
    [版主回覆03/15/2013 14:29:53]我知自己未好番, 已經寧願熱都著多件衫出街, 個袋又帶埋條頸巾, 所以應該唔會又冷襯過.........

    回覆刪除
  2. 新年開始身邊都有很多人病, 仲要係大人一病攪好耐果種。 D 菌真係惡。
    休息多 D!
    [版主回覆03/15/2013 14:27:10]呢期就係呢隻菌橫行囉, 我去邊到睇醫生, 個個都係睇同一個病徵!

    回覆刪除