2013年4月14日 星期日

講道理~

平時我一向都會同滕滕講道理, 講完道理之後仲一定要佢解釋番我講嘅嘢一次, 冒求係要佢真係明白! 而且仲要係不厭其煩咁講完之後臨瞓前再同佢傾下究竟佢當日做嘅錯事明唔明自己錯D乜!

久而久之, 滕滕應該係張我呢套嘢入晒腦, 而且仲用番係我身上~

話說今朝去拜完亞婆去等緊位飲茶之際, 因為太多人等, 咁我地就去左許留山到食下甜品先! 一坐抵滕滕就即時攞左本menu嚟睇, 而我, 就係滕滕手上攞左!  每個做亞媽嘅, 都係第一時間諗住叫d好嘢比d仔女食, 我, 都一樣, 都係睇下滕滕有d咩啱食!

我一路睇緊本menu, 滕滕就開始講嘢: "老師話唔可以咁架喎,如果想睇係要排隊架(已經開始斜啤我), 一個睇完跟住另一個, 唔可以搶人地D嘢架,如果你下次再係咁,信唔信我真係唔彩你吖嗱!" 佢講完左呢段說話之後, 我就已經忍唔住笑, 寧左轉面笑左成10秘, 跟手即刻比番本menu佢, 仲同佢講(好溫柔但好串咁講): "好呀~ 我比番你吖! 咁你睇下有d咩食係你鐘意食架! 你睇啦! 睇啦!"

叫左幾次, 隻豬仔都唔敢攞番本menu, 死都話唔洗喇!

結果, 我幫佢叫左個心太軟~


食完喇, 我就問滕滕係唔係好好食呢~ 當然啦, 媽me一定係叫d最好食嘅嘢比你食! 但係如果頭先你攞左本menu, 咁我又點叫呢! 我係你到攞本menu嚟睇, 都係想睇下有冇呢個朱古力啫~!

今次我過左骨, 我諗下次, 滕滕應該會同我講: 如果你想睇, 都可以問下我先架嘛!

呢個肥滕滕, 好明顯呢樣駁咀駁舌嘅性格, 一定係似我囉  !


1 則留言:

  1. 哈哈哈,今次擺到明係你唔啱啦,係滕滕手上搶嘢...
    下次可以講,不如一齊睇吖!
    [林林回覆04/24/2013 12:27:58]哈哈哈,或者可以訓練下佢都好,下次都係一人一本,有商有量
    [版主回覆04/24/2013 11:07:09]今次我都比番佢, 仲同佢講佢自己叫架, 不過佢死都唔要囉, 再問都唔要囉(佢應該知道如果要左可能會LAI嘢呀 )
    [林林回覆04/24/2013 09:47:26]唔好,下次再係咁,你同滕滕講,你叫嘢食啦,哈哈哈
    [版主回覆04/23/2013 16:33:31]下次唯有問人攞多本囉~

    佢可能見到D嘢食D相影得好靚卦, 想睇下~
    [林林回覆04/19/2013 14:02:48]哈哈哈,同個仔鬥快攞menu...
    不過你睇完都叫咗,佢仲睇黎仲咩?哈哈哈
    [版主回覆04/19/2013 12:45:56]

    我尋晚再問佢, 佢都話等佢睇完我先睇呀! 咁下次唯有我攞先囉~~~

    回覆刪除