2013年4月15日 星期一

豐富的午餐!

遇著d好客, 其實就真係好好! 今次嚟HK呢個客, 大家都係第一次見面, 約左係會展大門等, 等緊嗰時都有D緊張, 可能太耐冇見客, 又太耐冇talk english喇!  一路以嚟, 都覺得呢個客年紀應該唔細, 因為佢好攪笑, 成日半夜send e-mail比我, 反而日抖就好少見人! 同埋, 以為佢年紀唔細, 應該係自己公司嚟, 因為只有d工作狂先會半夜仲做緊公司嘢, 同埋係老闆之一, 如果唔係, 跟本就唔會咁上心, 更何況佢上手個同事, 都唔會好似佢咁, 半夜三更都仲做公司嘢!

點不知一見面, 原來完全係另一回事!


睇佢d衣著(女), 都唔似係一個年輕人, 不過見到真人, 其實都好後生, 個人又好nice, 只不過係老討d! 一路食飯一路傾計, 我都問佢點解成日半夜都唔瞓仲係到check mail, 跟住個俄佬就答我, 佢唔使瞓, 一日瞓4個鐘就ok, 佢唔係一個正常人嚟!  原來係咁!

因為請客食飯, 老闆落左order一定要食呢幾樣嘢: 鮑魚, 蟹皇魚翅, 花竹大蝦碌, 同埋燕窩!

嘩~ 真係開心啦, 樣樣都冇得頂嘅! 見客有好有唔好, 好就係會有好嘢食囉! 不過, d西人真係唔識貨, 隻鮑魚, 個俄女只係食左6份1!!! 碗蟹翅只係食左一半!!! 睇住個waiter就咁就收走左唔要, 我對眼當堂跟住隻鮑魚走囉!!! 靚女, 你真係唔知只係隻鮑魚幾多錢囉!!!

而家, 仲有一個客可能會嚟hk, 而呢個客就仆街喇, 人又串又以為自己好勁係大客! 每年聖誕我寄禮物比佢, 多謝一聲都冇回, 正一家產嚟! 所以佢次次話嚟我都極之唔想見佢, 不過唔見唔得呢! 唯一好處, 就係又會有餐食囉.....






1 則留言:

  1. 次次見客都咁豐富,正呀
    [版主回覆04/23/2013 16:32:31]冇啦, 另外嗰個仆街都唔嚟囉~
    [林林回覆04/19/2013 14:01:14]就快2次
    [版主回覆04/19/2013 12:44:22]一年都冇一次~

    回覆刪除