契妹攪結婚足足攪左一年多, 今日終於結左喇! 晨咁早我就出左去契妹到幫手, 原本6:30起身, 但係未夠六點個肚已經唔多妥, 坐左係個廁所到半個幾鐘都唔得, BILL晒冷汗, 真係辛苦到極, 已經覺得今日狀態不佳!
都好彩後嚟刷牙洗面時又開始肚痛, 而呢次終於得左! 成朝都唔敢食太多嘢, 契妹嫲嫲預備左好多點心我都唔敢食, 因為我感覺上好似又想腸胃炎! 去到下午兩點, 個人已經冇晒心機, 因為唔知究竟肚餓定係個胃抽筋, 不過又好好彩, 跟住食左嘢之後個胃都冇再有事喇!
今次做姊妹都算唔錯, 因為契妹同佢D朋友講左, 因為個仔到左之後我可能未必咁幫到手, 所以其他姊妹都好好咁, 成DAY D嘢都只係係咁E叫下我! 咁當然, 上半場我都自願地瞓晒身咁, 因為收得利是, 唔通真係比晒人做咩!
滕滕同老公都成七點先到, 所以係佢地未嚟之前, 我可以攞住個相機四圍影下! 雖然我唔係好Pro, 而我只係想幫下契妹, 佢有d咩情況下個攝影師係影唔到嘅, 就我影下囉, 有d人唔識玩相機嘅, 就以為我好勁攞住部單鏡機影, 但係如果d人係識嘅, 就知我咩料喇!
我成日都話可能係我個樣嘅問題, 我次次幫d朋友係婚宴到做下業餘混吉攝影師嗰時, 更係有d人係唔九理我, 就算我個樣笑晒口好有禮貌咁話同佢地影張相都好, 總係有d人咁撚仆街當我隱形! 我見到其中有個兄弟, 佢老婆帶左個仔嚟, 而個小朋友就呆住望住我個傻樣, 我覺得好得意就同佢傾下計笑下! 如果換轉係我, 有人覺得我個仔好得意而同滕滕講嘢, 我會好有禮貌咁同番對方閑談兩句報以微笑囉! 但係呢個兄弟個老婆, 原來又係一個不折不扣嘅無家教嘅女人! 我同個女人講話佢個仔好得意, 佢係咁望住我, 個女人望都冇望過我, 甚至乎佢連一個表情回應番我都冇!
嗱~ 咁囉! 原來我老豆老母教得我都唔錯囉, 我屋企真係幾有家教架! 同埋, 原來我份人都好nice, 起碼如果有人同我個滕滕講嘢話佢好得意, 我係唔會唔九彩人地囉!
乜有d 咁既阿媽ga。。。
回覆刪除平時同阿仔去街, 人地未開聲, 我見佢地面帶笑容對住我個仔, 我就叫滔滔叫人早晨/ hello ga 啦。d 人多數好開心讚返滔滔乖。大家開心又有禮貌咁至係 ga ma。
[版主回覆05/02/2013 16:04:48]我已經唔係第一次遇到呢D事, 連埋今次第三次做姊妹, 三次都有D咁樣嘅女人對我! 唔知係唔係因為我攞住部相機, 所以D亞媽先唔SO我, 但係我當時個樣笑晒仲好撚nice咁, 結果都係冇人彩我囉!
因為無攝影師著得你咁叻,所以人地覺得你唔似幫婚禮影相,就無人show你喇
回覆刪除[林林回覆05/02/2013 16:13:55]係囉,蝕係佢地之嘛
[版主回覆05/02/2013 16:06:12]我覺得就係因為我著晒姊妹裙, 所以理應知道我係幫對新人囉~
不過佢地唔七睬我唔緊要, 咪唔好撚影囉! 我又冇蝕嘅!