2013年4月22日 星期一

呢D人冇撚用!

我表妹, 係十幾年前因為識左條o靚仔, 就成頭家, 連仔老公都唔要就跟人走左, 所有爭銀行嘅錢一概唔理, 一走了之, 等銀行財仔上門追債, 差d就連層樓都比銀行放埋, 都係好彩得姨甥仔個亞嫲攞左成百萬出嚟攪掂先冇事!

表妹做左人口失踪幾年之後就蒲留頭, 初初好低調唔多出聲, 以為佢變左啦, 因為又話學人信佛又學人戒晒煙咁! 但係人生成咁就係咁, 真係唔好諗住人會變囉!

係呀, 以前低晒胸專登走光比d男人昅, 成日專搵人地d老公係到拋眉弄眼嘅表妹, 蒲番頭以為佢做左良家婦女呀??? 點不知都係同左人地個老公生左個仔囉!  我唔肯定係人地老公嚟, 不過, 逢係過時過節, 佢所謂嘅老公一定唔會到囉, 藉口就係話要出差搵食喎!  我真係好想問佢所謂嘅老公個老闆究竟係唐人定西人囉, 如果係唐人, 咁點解過農曆年冇假放??? 咁如果老闆係西人, 借問聲點解新曆新年又係冇假放嘅??? 而且, 就算忙極, 一年都會出現一兩次卦, 咁又點解幾年都只係見過一次, 而嗰一次就係表妹個亞媽死嗰次嘅!!!

表妹蒲番頭, 唔知以為佢好景, 因為帶住個名牌袋, 又戴住隻大粒石介子! 我自問都唔係好識睇, 但係個A貨, 我都仲有能力一睇就知係咩料, 而隻介子, 唔該比多小小錢去買粒堅D架啦! 成兩卡咁大粒, 想睇唔到係假嘅都唔得啦!!!

最初蒲番頭就好低調唔多出聲, 而家大家都接受番你, 就唔該唔好又嚟玩火, 係到煽風點火, 仲要張個責任推左係人地身上而且仲扮可憐唔關你事! "拮起個屎忽我就知你想點"呢句嘢係FB一出, 就即刻封鎖左我! 其實我唔介意囉, 因為如果唔係因為身有屎, 又點會咁憎我啫~ 我係WHATSAPP又出, 都係WHATSAPP BLK埋我! 其實我真係唔介意佢唔LIKE我, 因為呢D人死性不改, 跟本都唔洗恨!

教個仔話我老豆嗅(話我老豆食煙嗅), 我又想問下佢, 以前佢都係食煙, 唔通會唔嗅??? 佢逢係男人都有一手, 唔通佢又好香??? 落仔都落唔少, 我又唔知佢又有幾香呢???

呢D人死性不改真係啱, BLK左我仲可以笑住咁同我講嘢, 仲要當住我面話睇過我FB D嘢(OPEN左嗰D), 乜佛祖教D門徒對人咁撚假架??? 我老母都係信佛, 佢真係有好心腸, 唔厄人, 睇下只會覺得人地未必係咁諗, 但係我表妹, 專係諗埋D嘢去搵人D錢, 幾百蚊都屈得就屈! 幾十蚊都唔想幫佢自己細佬比! 就連百幾蚊都搵個家姐著數! 我想問, 佢唔係以為厄到自己就可以厄到人嘛, 同自己講以為改左做良家婦女, 就當人地都以為佢係良家婦女呀???!!!

次次佢做攪手約食飯, 到最尾都係嗌交收場, 唔好以為我唔知, 佢係咁同佢老豆講呢個又唔想嗰個又唔想, 攪到表叔以為個個麻撚煩就下都唔得, 其實個事實跟本都就唔係我表妹所講咁! 到我攪時, 我表妹就扮雞仔唔出聲, 我食飯叫餸時, 我表妹就扮到好冇所謂!  我FEEL到某程度上表妹忌我, 因為我話咩時佢永遠表面上都話冇問題, 我用嘅手機又話好, 我講乜春都話我啱! 但係, 你唔好以為我唔撚知你BLK左我先得架!  定係佢以為我真係咁戇九呢??? 如果我真係咁戇九九, 就唔會知你拮起個屎忽啦!

表妹, 你D扮嘢能力真係永遠比唔上, 因為我唔LIKE就即吊啦, 唔通仲好似你咁番屋企搵紙MARK抵呀! 




 

2 則留言:

  1. 無啦啦仲乜又提起個表妹?blk 你單嘢唔係發生咗好耐喇咩?
    [林林回覆04/26/2013 15:21:16]不敢認同
    [版主回覆04/26/2013 14:19:04]佢以為佢自己好聰明架!
    [林林回覆04/25/2013 16:57:21]哈哈哈,其實佢做啲嘢出黎唔單止損人不行己,仲害埋自己,哈哈哈,又一個蠢人
    [版主回覆04/25/2013 16:42:11]佢, 應該係估下估下我會知OR 唔知, 因為佢而家避忌我, 都係因為佢知我唔係一個ON 99嘅人
    [林林回覆04/25/2013 11:33:49]佢點會on99吖,你唔比佢知,佢仲以為你唔知,佢覺得你on99就真呀,你要show出你乜都知,無嘢暪得過你雙眼嘅姿態出黎嘛.
    [版主回覆04/24/2013 16:02:08]佢由細到大個性格都係咁仆街, 以前我細個就唔識處理, 而家大左我就睇通睇透佢啦! 而且因為我姨甥仔, 我就更加憎佢唔洗比面佢!

    我唔會問佢仲咩BLK我, 因為佢可能以為我唔知, 咁我亦都唔需要比佢知我知, 尤得佢自己估! 等佢戇九九囉!
    [林林回覆04/24/2013 12:38:47]咁撚賤格架,做埋啲損人不利己嘅行為.
    佢既然咁唔撚妥你,好心你就咪鬼理佢,食飯時當佢透明囉,比著我一定兜口兜面問佢仲乜block咗我...
    [版主回覆04/24/2013 10:52:48]佢早輪見到我地一家, 佢個仔當住咁多人面話我老豆個身嗅, 你話係唔係火嚟吖(因為佢之前已經話唔想我老豆行佢咁近, 因為成身都係煙味呀, 佢老味)! 啱啱今次番鄉下, 我地兩家各有各番(同一個地方, 不過因為時間夾唔到), 我表姐話佢對住D細路成日講埋D嘢係到挑撥離間, 聽到我咪又火嚟囉~

    佢個同八婆會計一九樣, 成撚口係到佛口狗心, 同人地講佢信佛, 但係做埋D嘢就連狗都不!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年5月1日 晚上9:13

    呢個表妹既經歷都好不平凡, 做人2奶, 未來既日子, 人老珠黃時都唔慌好受。不過, 呢條路睇 o黎都係佢自己攞黎既。真係無話可說~
    [版主回覆05/02/2013 16:11:37]我覺得佢唔介意同人分老公, 亦都唔介意老公個老公成日唔係身邊, 所以我覺得佢第時人老珠黃嗰時, 亦都唔會介意自己一個! 因為如果佢介意, 佢一早就已經頂唔順個老公係第二個女人身邊啦! 佢個個男人都係有女人嘅, 咁你就知佢一d 都唔care同人分老公~

    回覆刪除