2013年4月7日 星期日

開心的一天~

真係差D唔記得左!!! 可能因為已經約左好耐, 所以如果唔係小B媽提一提, 真係唔記得左今日去玩騎馬仔!

太早起身真係比較有D難度, 因為滕滕而家已經知道聽日洗唔洗番學, 所以佢一知道第二日唔使番學的話, 之前嗰晚想早D瞓都難!

因為我已經知道, 太早跟本都起唔到身, 所以我一早就同小B媽講我地十一點鐘先嚟到! 九點叫隻肥滕滕, 叫左幾次都唔想起, 原本諗住九點九出門口, 結果都要十點先可以!

今次騎馬仔嗰到, 係元朗八鄉, 如果老公放假車我地入去, 我估都唔知會唔會迷路, 因為係錦上路打的入去, 都要成五十蚊!

一去到, 滔滔佢地已經睇完介紹, 而我地去到就剛剛係騎馬仔環節! 未上馬, 滕滕已經不停咁話好驚好驚同好驚, 又話要我一齊同佢去! 如果可以兩個人上馬, 你估我唔想咩, 我夠想騎下啦!  結果滕滕上左馬之後, 我就係旁邊陪佢一路行, 一路行就一路同佢傾計, 又講下隻馬馬食左早餐未, 我又問下滕滕點解隻馬馬一路下, 佢(滕滕)個PAT PAT點解又會跟住郁! 氹下氹下又引下佢笑, 之後就開始唔驚喇, 仲同我講佢唔想落馬喎! 亞仔, 呢到我估大部份小朋友都唔想落馬, 唔係得你一個囉! 結果, 拖住隻馬嗰個伯伯, 可能見到我同滕滕嘅對話, 佢搭咀同我講馬馬一日食6餐之餘, 仲細細聲同我地講唔好出聲, 因為佢醒多一個圈比我地行!






騎完馬, 跟住就開始BBQ喇, 係BBQ期間, 滕滕、滔滔、仲有滔滔個同學仔一齊係到玩, 仲玩到痴左線! 見到佢地三個傻左咁, 真係覺得佢地好可愛呢~

B完一陣, 就去餵羊喇! 隻豬仔今次又冇話驚喇喎, 仲好主動潻!



玩到差唔多四點都差唔多走, 好彩一行出去, 就有的士喇! 出到去錦田, 老公都未到, 滕滕就叫我抱佢, 佢話佢好攰呀! 更係啦, 玩咁耐都冇停過! 到老公嚟左接左我地, 上車一分鐘唔洗, 就已經......






2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年4月8日 下午6:51

    呢度可以 "N call"
    [版主回覆04/09/2013 10:42:30]條友仔當晚就已經再問我幾時會再去啦~

    回覆刪除
  2. 無得比大人騎架?
    [版主回覆04/12/2013 12:42:08]一人一張入場卷, 咁我嗰張比埋滕滕騎囉~

    回覆刪除