2013年4月17日 星期三

自作自受

呢個友仔, 一入屋, 就見到幅牆比佢畫花左! 細時都唔會走去畫牆, 都唔知仲咩事無啦啦咁大個先嚟畫! 我唔鬧佢~ 我只係攞左嚿膠擦比佢, 叫佢擦番甩佢!

條友仔用水筆畫落牆到, 我當然知道膠擦係擦唔甩, 不過我都要佢擦左15分鐘!




擦完15分鐘之後, 佢就喊住同我講擦唔甩! 得~ 膠擦唔甩, 就用布囉! 因為之前原來張sofa都有, 只係比姐姐抺甩左! 所以我又要佢用布去抺左15分鐘!

老公同我講, 原來係我番嚟之前, 滕滕叫佢老豆唔好話比我知佢畫花左幅牆, 不過老公就答佢: "若要人不知, 除非己莫為!" 聽完老公講, 真係笑到我死, 因為我話洗唔洗咁深呀! 我同滕滕講, 叫佢做每一樣嘢之前都要諗下啱唔啱先好做, 呢個行為我覺得以一個4歲嘅小朋友嚟講已經好難, 老公仲要話若要人不知除非己莫為喎, 大佬~ 點明呀
老公問我見到個仔喊成咁會唔會心痛喎, oh sorry, 我一d都冇, 因為我要佢知道做每一樣嘢都要承受個後果, 唔係話你想咁做就去做, 都要理下人地感受, 會唔會影響到人地!  我唔會因為佢開心而樣樣嘢尤得佢去做囉~

 

2 則留言:

  1. 4歲嘅小朋友係咪真係會識諗後果架?
    [林林回覆04/23/2013 16:21:18]下次叫佢先貼本畫簿係牆先畫嘛,要學老師又學唔足
    [版主回覆04/23/2013 16:16:24]我有問佢, 佢話因為嗰日去畫畫, 見到老師張本畫簿泊係牆到畫, 咁佢就心血來潮畫係牆到!
    [林林回覆04/22/2013 15:41:44]你有無問佢點解細個時唔畫,到咁大個先黎畫?
    [版主回覆04/22/2013 15:30:42]更係要咁慘啦, 如果唔係下次再會嚟過~
    [林林回覆04/19/2013 14:00:53]佢一邊抺一邊喊好慘慘呀
    [版主回覆04/19/2013 12:43:49]更係唔會啦~ 如果佢地識諗, 就唔會成日做錯事啦!

    咁講, 只係想引導下佢啫~

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年4月19日 凌晨2:58

    同我一樣! 滔滔畫花櫈背, 我無鬧佢,只係攞左嚿膠擦比佢。滔滔無咁大劑, 因為佢用鉛筆。
    我比左條片比滔滔睇, 個衰仔就做保長話騰騰唔乖。不過, 睇得出滔滔見到條片都好驚!相信佢以後都唔會畫!
    [版主回覆04/22/2013 15:31:42], 佢地幾時唔鐘意做保長吖! 一搵到位入我地就即上身啦!

    回覆刪除