http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
好得...[林林回覆05/03/2013 15:21:23][版主回覆05/03/2013 10:50:13]我知做証要求高, 所以我都唔會自己影嘅! 不過我樣樣都想自己親力親為, 所以可以自己做就自己做, 一D都唔怕煩架![林林回覆05/03/2013 10:34:54]做証就唔得架喇,不過學校用嘅真係無咩所謂[版主回覆05/03/2013 10:22:54]係呀! 你話如果去做証, 入境處話唔得我就要投降啦![林林回覆05/03/2013 10:00:12]老師都無出聲就更加唔洗理其他人啦[版主回覆05/02/2013 23:28:51]起碼老師都冇話唔得![版主回覆05/02/2013 23:28:37]我算,因為我都唔介意人地點睇, 我覺得OK就得啦![林林回覆05/02/2013 16:11:51]除咗有個影,真係唔知有咩唔得[版主回覆05/02/2013 16:01:58]多謝你吖! 個個都話個影唔得 >< !
好得...
回覆刪除[林林回覆05/03/2013 15:21:23]
[版主回覆05/03/2013 10:50:13]我知做証要求高, 所以我都唔會自己影嘅! 不過我樣樣都想自己親力親為, 所以可以自己做就自己做, 一D都唔怕煩架!
[林林回覆05/03/2013 10:34:54]做証就唔得架喇,不過學校用嘅真係無咩所謂
[版主回覆05/03/2013 10:22:54]係呀! 你話如果去做証, 入境處話唔得我就要投降啦!
[林林回覆05/03/2013 10:00:12]老師都無出聲就更加唔洗理其他人啦
[版主回覆05/02/2013 23:28:51]起碼老師都冇話唔得!
[版主回覆05/02/2013 23:28:37]我算,因為我都唔介意人地點睇, 我覺得OK就得啦!
[林林回覆05/02/2013 16:11:51]除咗有個影,真係唔知有咩唔得
[版主回覆05/02/2013 16:01:58]多謝你吖! 個個都話個影唔得 >< !