2013年4月26日 星期五

K2 學生照~

滕滕唔舒服, 已經兩日冇番學, 老師打嚟搵人問下滕滕咩事之餘仲同我講要交學生相!  因為星期日要去做姊妹, 所以今晚放工番到去就要做好多嘢, 就係剪髮再加做型照!

舊年嘅問題今年都仲係到, 因為我冇買閃光燈, 所以仍然都仲係有影!



亞媽話滕滕病就唔好影住, 因為好似冇咩神咁, 但係我比老師追喇, 唔影點交相??? 點交相???

睇落去都算OK吖, 我覺得唔差喎, 只係個影執唔到啫, D色彩都OK呀, 咁又唔係申請passport, 要求唔使咁高啦!




1 則留言:

  1. 好得...
    [林林回覆05/03/2013 15:21:23]
    [版主回覆05/03/2013 10:50:13]我知做証要求高, 所以我都唔會自己影嘅! 不過我樣樣都想自己親力親為, 所以可以自己做就自己做, 一D都唔怕煩架!
    [林林回覆05/03/2013 10:34:54]做証就唔得架喇,不過學校用嘅真係無咩所謂
    [版主回覆05/03/2013 10:22:54]係呀! 你話如果去做証, 入境處話唔得我就要投降啦!
    [林林回覆05/03/2013 10:00:12]老師都無出聲就更加唔洗理其他人啦
    [版主回覆05/02/2013 23:28:51]起碼老師都冇話唔得!
    [版主回覆05/02/2013 23:28:37]我算,因為我都唔介意人地點睇, 我覺得OK就得啦!
    [林林回覆05/02/2013 16:11:51]除咗有個影,真係唔知有咩唔得
    [版主回覆05/02/2013 16:01:58]多謝你吖! 個個都話個影唔得 >< !

    回覆刪除