今日三老又一齊入嚟, 所以一番屋企, 當然都係第一時間聽到我個仔今日有幾咁乖啦!
食飯時我已經再三警告叫佢好快D食晒碗飯, 如果唔係三老走晒之後, 佢就會好大獲!
飯! 已經比我估中左係食唔晒, 不過唔緊要, 到左限定時間我都係一樣照收走冇得食之餘, 仲連杯燈汁都比我飲埋! 對住三老喊都冇用!
食飯唔好好地食晒都不特止, 仲搵玩具掟亞公叫亞公走喎! 呢個行為, 都唔需要講任何嘢就已經可以罰! 所以三老走左之後, 唔好諗住有故事書可以講OR可以睇電視喎, 即刻要去刷牙瞓覺, 仲要係自己瞓, 我唔陪佢瞓!
我一句聲都冇出, 滕滕已經知道lai嘢, 一見我熄燈出房, 佢就即刻就喊晒! 喊左幾個字, 佢落床開左門, 慕求想間房冇咁黑(因為佢一路喊話好黑好驚, 但係我都冇理佢), 但係我知佢開左度門之後, 我又走去關門! 以為佢喊得攰會瞓, 點不知喊左成個鐘都仲喊緊, 喊到我都好眼瞓要番入房瞓!
但係一入去見到佢.........
佢攬住左老公條沙灘褲同埋件衫係到一路抺眼淚! 一見到佢攬住老公d衫褲時, 我已經忍唔住係到笑, 我問佢仲咩你攬住爸B d衫呀, 佢一路喊住咁答我: 我好~ 我好~ 卦住爸B呀~嘩嘩嘩嘩~~~
上次畫牆咪罰咗囉?!
回覆刪除哈哈哈哈哈,我以為係底褲呀.....
不過我又想問,公公咁鍚滕滕,點解要咁對公公?
[林林回覆04/23/2013 16:05:56]曳豬
[版主回覆04/23/2013 15:37:51]佢擺明蝦公公啦!