滕滕係兩歲幾嘅時候, 擒上個電視柜到, 跟住跳過去張SOFA到, 呢個行為動作, 奶奶叫"奀皮", 並唔係叫曳!
聽到嘅第一時間, 我都豪不避諱咁即話"吓! 咁都唔係叫曳??? 睇嚟你嘅觀感角度都好闊下喎!" 於是乎我又接住問奶奶, 如果佢個仔係細時, 呢樣又話唔食嗰樣又話唔食(因為老公而家就係咁), 請問佢又會點做呢?! 奶奶答我: 尤得佢囉~ 佢唔鐘意食咪比D佢鐘意食嘅比佢食囉! 我當堂即時好想拍手掌
奶奶擺明係一個慈母嚟! 如果唔係佢個仔點解會咁任性!
今日放工嗰時, 我又見到滕滕係個地下到玩玩具, 而奶奶就揸住個碗係到餵佢! 當堂真係
真係無名火起三尺高, 所以我番去即時係我奶奶面前打手板!!! 我心知可能唔係滕滕要求要奶奶餵, 而應該係奶奶見佢食飯時又想玩, 所以就主動攞起個碗去餵佢! 做小朋友有邊個唔想有人餵佢食飯吖, 既然亞嫲咁錫佢, 滕滕當然好受落! 不過, 係我屋企唔可以有呢樣嘢發生囉!!! 自從滕滕自己識食飯以嚟, 我都要求佢要自己食, 除非去到尾聲知佢飽飽地, 仲剩抵一兩啖, 我先會去餵佢食埋!
我已經唔係第一次同奶奶講, 而滕滕亦都知道我要求佢係枱上面坐定定食飯, 絕對唔可以一路玩一路食飯! 既然奶奶咁鐘意去服侍個孫, 咁我唯有再比奶奶知, 佢越係縱佢, 我就會去罰佢! 因為滕滕而家並唔係BB, 我絕對冇過份要求, 因為我要求佢做嘅嘢佢係識, 而且佢係明白!
因為滕滕呢排唔知仲咩事成日蝦小朋友, 所以打手板就唔只係因為食飯問題, 仲包括埋蝦小朋友! 我問滕滕係唔係覺得蝦小朋友時好威好勁吖, 點解成日要咁樣去對D小朋友??? 唔係篤人隻眼就篤人個鼻, 再唔係就好high咁去堆人地! 每一日上完堂之後, 姐姐就會即刻打比我話滕滕又蝦小朋友! 天啊~ 究竟發生過d咩事??? 點解你日日都要咁做呀???
我氹過, 勸過, "鵝"過, 解釋過, 鬧過, 再唔可以蝦小朋友, 但係呢條友仔真係講極都係咁, 既然係咁,我就堅教訓你一次!
奶奶份人真係好天氣, 佢從來都冇懷疑過我有d嘢係做比佢睇, 佢只係個心諗係自己連累到個孫比亞媽打手板! 當我教訓完滕滕之後佢先開始出聲, 叫滕滕記住以後唔可以蝦小朋友, 傷害左人地就會冇小朋友同佢做朋友!
奶奶...真係服得五體投地
回覆刪除[版主回覆08/12/2013 16:51:13]所以好多時見到佢都會無名火起!