2013年8月8日 星期四

唔明!

而家D小朋友就同世界一樣, 日日唔同就日日新, 唔好講幾十年前, 就十幾年前, 都冇人諗過而家D小朋友咁進化的咁快, 邊同以前咁一嚿飯吖!

有時滕滕有D click 手問題, 我都會搵朋友去傾, 講我嘅睇法同處理手法, 再聽下人地意見, 跟住自己思維左先去教個仔, 就好似今個星期一咁滕滕係supermarket偷左盒糖, 我都會去諗好晒用咩方法先去同個仔糾正番! 每個人都會有腦閉塞嘅時候, 盡量聽多d人嘅意見!

不過, 唔知點解我呢個朋友好奇怪, 第一時間就責怪我去同人地講, 佢話咁樣就會令到人地對我個仔印象唔好! 我唔明, 點解搵人去講, 去問, 去聽係有問題! 我自問自己係一個接納意見嘅人, 因為有接納, 個人先會進步, 唔通我收埋唔同人講唔問人, 咁樣就代表對個仔好咩???

我嘅方向, 就係第一時間去諗辦法點樣去做, 點樣同滕滕講係最好得嚟而又溫和, 溫和得嚟而又有威嚇力, 而威嚇力得嚟又唔可以嚇怕到佢以後有咩都唔敢同我講喎! 所以我同人商量, 我唔見得我唔係為個仔好, 亦都唔見得我有錯囉!

再者, 我好多時都會係個whatsapp到同我亞媽, 老豆同兩個細佬講滕滕事無大少嘅嘢, 而呢件事, 我亦都有同佢地講, 不過就加多句叫佢地唔好出聲唔好教訓滕滕, 因為我知道佢其實都已經好驚, 所以尋晚佢地入嚟都冇再提! 不過, 我呢個朋友又教訓我囉, 佢話呢樣嘢都唔應該同我屋企人講喎!

如果唔係我尊重佢, 我真係會出聲小佢囉! 唔通就連我自己屋企人都唔講得咩??? 唔通我會覺得我屋企人會即時睇少滕滕咩??? 真係好想講一句: 你冇撚嘢吓化!!!


2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年8月9日 凌晨1:24

    你個 FRIEND 教細路果套都好唔進化WOR!
    [版主回覆08/09/2013 16:30:30]佢直頭食古不化啦! 所以佢同d仔女有代溝就係咁解! 我都頂佢唔順, 反晒眼!

    回覆刪除
  2. 你個friend's係個啲好要面個啲人黎架?而家思想開放咗好多架喇,可以攞件事出黎討論/商量架

    回覆刪除