2013年8月4日 星期日

攰爆的一天!!!

其實今日安排嘅時間真係唔係咁好, 尤其係朝早! 因為想同滕滕睇怪獸大學, 但係UA只有1100或者1510, 所以我唯有揀1100, 因為5點幾就會出發去睇螢火蟲.......

可能一早起身有活動滕滕唔係太習慣, 所以一睇完戲出嚟佢就話好攰, 要即刻番屋企, 同埋話好攰!





結果老公都只係抱左一分鐘到, 滕滕真係瞓著左





食完嘢番左屋企, 如果係滕滕唔肯再瞓, 而老公就瞓左兩個鐘! 比佢瞓到五點鐘就叫醒佢出門口喇, 因為要預多d時間比老公揸車去, 因為我好怕一陣係大埔虛兜左成個鐘都未去到呀  !

老公今次醒喇, 因為佢用個電話嘅GPS去導航, 食完嘢由大埔虛去到保護區都係15分鐘咋!





約左1900係門口集合, 當時都未天黑架, 成機係出發位到影左張相, 不過之後就一張相都冇影到, 因為保護區真係保護區, 因為森林裏面, 除左有廁所嘅地方之外, 就連一支燈都冇!

今天係螢火蟲之旅, 所以真係好期待去睇螢火蟲, 因為我咁大個女都未見過, 真係好想試下係電視見到嗰D咁, 成"鬧"螢火蟲係我身旁飛下飛下嗰種感覺! 不過可惜, 事實與電視不符囉  ! 導遊話已經唔少, 但係眼見嗰個只係有10隻到, 仲係唔飛, 距離仲係好遠! 而再行去另外一個位, 嗰到仲少, 得4-5隻, 又係離好遠望嘅!

雖然咁少螢火蟲係幾失望架, 不過全程就有探險feel 囉, 森林裹面一盞燈都冇, 靠自己帶去嘅電筒(我地都冇帶, 好彩導遊借左比我地, 不過光線就微弱~), 行完呢到睇青蛙, 就行去另外一到睇昆蟲, 沿途個導遊都會係漆黑之中講解, 而且因為森林嘅地面不平, 所以沿途行路都要好小心!  好彩嘅係今次老公一齊去, 因為如果單拖帶滕滕去真係唔手掂, 因為如果我拖住滕滕, 老公就要照燈比我地行! 而且森林裏面有瀑布, 濕度好高, 所以拖實滕滕之餘, 仲要好用眼力去睇清楚地面邊個位有危險! 

滕滕都算好叻仔喇, 全程堅行左2個半鐘, 問佢佢只係話攰, 都冇話要抱, 可能佢真係覺得好刺激好好玩, 就係回程時差唔多到出口時問左兩三次係唔係就到! 其實我都知佢一定又餓又攰喇, 因為我地6點食左個麵先去, 但係係尾段時, 我都覺得好肚好肚餓喇!



2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年8月6日 凌晨12:19

    同一日有朋友又去睇, 佢話好多WOR。仲有隻跟佢地飛左一段路TIM。唔通你地路線唔同?

    滕滕真係叻 ga la! 2.5 hours, 我隻懶虫滔一定要人抱, 黑晒仲可能會驚tim! 所以我唔敢參加。
    [版主回覆08/07/2013 12:27:25]其實原來螢火蟲個真身都幾核突下, 如果而家同我講話邊到有得睇螢火蟲, 好多好似電視咁係身邊飛嚟飛去的話, 我都會諗諗去唔去~
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆08/06/2013 15:43:21]YES. 濕滑好危險。10隻就真係唔多, 可能打完風少D 卦。我 係村姑, 細時睇過都唔至10pcs, honey moon 去澳洲有睇過就似電視咁。果時導遊講最多在新世蘭。
    [版主回覆08/06/2013 15:28:09]10隻算唔算多吖?! 個導遊話多架喇! BUT我唔覺囉! 不過, 今次大開眼介嘅係可以見到螢火蟲幼蟲嘅真身! 其實都幾核突架!

    兩個半鐘, 其實我隻小腿都好攰, 所以我都覺得滕滕今次都好勁架!

    不過呢個森林一遊, 其實唔係咁啱太細個嘅小朋友, 因為真係有D危險, 如果小朋友係平時都唔願多行嗰D就真係唔好制喇! 大人抱住都好危險!

    回覆刪除
  2. 今天雨水多, 少D都唔出奇, 加上如果D 人重閃燈, 佢地死得重快。
    [版主回覆08/12/2013 16:48:35]個導遊已經同左我地講唔好開閃燈, 所以我地好合作! 不過, 如果你唔講, 我都唔知開閃燈會令到佢地死 >< !

    回覆刪除