其實今日安排嘅時間真係唔係咁好, 尤其係朝早! 因為想同滕滕睇怪獸大學, 但係UA只有1100或者1510, 所以我唯有揀1100, 因為5點幾就會出發去睇螢火蟲.......
可能一早起身有活動滕滕唔係太習慣, 所以一睇完戲出嚟佢就話好攰, 要即刻番屋企, 同埋話好攰!


結果老公都只係抱左一分鐘到, 滕滕真係瞓著左
食完嘢番左屋企, 如果係滕滕唔肯再瞓, 而老公就瞓左兩個鐘! 比佢瞓到五點鐘就叫醒佢出門口喇, 因為要預多d時間比老公揸車去, 因為我好怕一陣係大埔虛兜左成個鐘都未去到呀
!
老公今次醒喇, 因為佢用個電話嘅GPS去導航, 食完嘢由大埔虛去到保護區都係15分鐘咋!

約左1900係門口集合, 當時都未天黑架, 成機係出發位到影左張相, 不過之後就一張相都冇影到, 因為保護區真係保護區, 因為森林裏面, 除左有廁所嘅地方之外, 就連一支燈都冇!
今天係螢火蟲之旅, 所以真係好期待去睇螢火蟲, 因為我咁大個女都未見過, 真係好想試下係電視見到嗰D咁, 成"鬧"螢火蟲係我身旁飛下飛下嗰種感覺! 不過可惜, 事實與電視不符囉
! 導遊話已經唔少, 但係眼見嗰個只係有10隻到, 仲係唔飛, 距離仲係好遠! 而再行去另外一個位, 嗰到仲少, 得4-5隻, 又係離好遠望嘅!
雖然咁少螢火蟲係幾失望架, 不過全程就有探險feel 囉, 森林裹面一盞燈都冇, 靠自己帶去嘅電筒(我地都冇帶, 好彩導遊借左比我地, 不過光線就微弱~), 行完呢到睇青蛙, 就行去另外一到睇昆蟲, 沿途個導遊都會係漆黑之中講解, 而且因為森林嘅地面不平, 所以沿途行路都要好小心! 好彩嘅係今次老公一齊去, 因為如果單拖帶滕滕去真係唔手掂, 因為如果我拖住滕滕, 老公就要照燈比我地行! 而且森林裏面有瀑布, 濕度好高, 所以拖實滕滕之餘, 仲要好用眼力去睇清楚地面邊個位有危險!
滕滕都算好叻仔喇, 全程堅行左2個半鐘, 問佢佢只係話攰, 都冇話要抱, 可能佢真係覺得好刺激好好玩, 就係回程時差唔多到出口時問左兩三次係唔係就到! 其實我都知佢一定又餓又攰喇, 因為我地6點食左個麵先去, 但係係尾段時, 我都覺得好肚好肚餓喇!
可能一早起身有活動滕滕唔係太習慣, 所以一睇完戲出嚟佢就話好攰, 要即刻番屋企, 同埋話好攰!
結果老公都只係抱左一分鐘到, 滕滕真係瞓著左
食完嘢番左屋企, 如果係滕滕唔肯再瞓, 而老公就瞓左兩個鐘! 比佢瞓到五點鐘就叫醒佢出門口喇, 因為要預多d時間比老公揸車去, 因為我好怕一陣係大埔虛兜左成個鐘都未去到呀
老公今次醒喇, 因為佢用個電話嘅GPS去導航, 食完嘢由大埔虛去到保護區都係15分鐘咋!
約左1900係門口集合, 當時都未天黑架, 成機係出發位到影左張相, 不過之後就一張相都冇影到, 因為保護區真係保護區, 因為森林裏面, 除左有廁所嘅地方之外, 就連一支燈都冇!
今天係螢火蟲之旅, 所以真係好期待去睇螢火蟲, 因為我咁大個女都未見過, 真係好想試下係電視見到嗰D咁, 成"鬧"螢火蟲係我身旁飛下飛下嗰種感覺! 不過可惜, 事實與電視不符囉
雖然咁少螢火蟲係幾失望架, 不過全程就有探險feel 囉, 森林裹面一盞燈都冇, 靠自己帶去嘅電筒(我地都冇帶, 好彩導遊借左比我地, 不過光線就微弱~), 行完呢到睇青蛙, 就行去另外一到睇昆蟲, 沿途個導遊都會係漆黑之中講解, 而且因為森林嘅地面不平, 所以沿途行路都要好小心! 好彩嘅係今次老公一齊去, 因為如果單拖帶滕滕去真係唔手掂, 因為如果我拖住滕滕, 老公就要照燈比我地行! 而且森林裏面有瀑布, 濕度好高, 所以拖實滕滕之餘, 仲要好用眼力去睇清楚地面邊個位有危險!
滕滕都算好叻仔喇, 全程堅行左2個半鐘, 問佢佢只係話攰, 都冇話要抱, 可能佢真係覺得好刺激好好玩, 就係回程時差唔多到出口時問左兩三次係唔係就到! 其實我都知佢一定又餓又攰喇, 因為我地6點食左個麵先去, 但係係尾段時, 我都覺得好肚好肚餓喇!
同一日有朋友又去睇, 佢話好多WOR。仲有隻跟佢地飛左一段路TIM。唔通你地路線唔同?
回覆刪除滕滕真係叻 ga la! 2.5 hours, 我隻懶虫滔一定要人抱, 黑晒仲可能會驚tim! 所以我唔敢參加。
[版主回覆08/07/2013 12:27:25]其實原來螢火蟲個真身都幾核突下, 如果而家同我講話邊到有得睇螢火蟲, 好多好似電視咁係身邊飛嚟飛去的話, 我都會諗諗去唔去~
[村姑 C 9 仔 *.*回覆08/06/2013 15:43:21]YES. 濕滑好危險。10隻就真係唔多, 可能打完風少D 卦。我 係村姑, 細時睇過都唔至10pcs, honey moon 去澳洲有睇過就似電視咁。果時導遊講最多在新世蘭。
[版主回覆08/06/2013 15:28:09]10隻算唔算多吖?! 個導遊話多架喇! BUT我唔覺囉! 不過, 今次大開眼介嘅係可以見到螢火蟲幼蟲嘅真身! 其實都幾核突架!
兩個半鐘, 其實我隻小腿都好攰, 所以我都覺得滕滕今次都好勁架!
不過呢個森林一遊, 其實唔係咁啱太細個嘅小朋友, 因為真係有D危險, 如果小朋友係平時都唔願多行嗰D就真係唔好制喇! 大人抱住都好危險!
今天雨水多, 少D都唔出奇, 加上如果D 人重閃燈, 佢地死得重快。
回覆刪除[版主回覆08/12/2013 16:48:35]個導遊已經同左我地講唔好開閃燈, 所以我地好合作! 不過, 如果你唔講, 我都唔知開閃燈會令到佢地死 >< !