2013年8月2日 星期五

爆笑!!!

尋晚罰完滕滕, 佢就攞左隻老虎入廁所同佢一齊刷牙喇! 而滕滕亦開始教瞓隻老虎~

滕: 點解你成日都咁曳架?

滕: 點解你成日要蝦小朋友吖? 你係唔係覺得蝦人地好威? 覺得自己好叻好勁吖?

滕: 我同你講左好多次啦~ 你唔可以蝦小朋友架嘛, 點解你講極都唔聽!

滕: 我真係好唔開心! 點解你講極都唔聽話吖!

佢鬧老虎嘅嘢, 全部都係我鬧佢嘅一樣, 所以佢鬧完老虎之後, 我就問滕滕隻老虎明唔明白錯d乜呀? 佢有冇解釋清楚比隻老虎知錯係邊到, 咁隻老虎會唔會改過吖? 如果老虎改過, 咁又可唔可以原諒老虎呀?! 而滕滕都答我, 老虎已經知道自己唔啱, 老虎知錯喇, 佢會改架, 所以佢都會原諒佢!

小朋友真係好可愛, 滕滕用投射嘅方式去鬧隻老虎做錯事, 從而比我知道佢原來都知道自己係有錯, 而且仲會去改! 所以當時真係好感恩滕滕明白事理, 佢冇因為我罰佢而唔開心, 甚至乎嬲左我!

不過, 鬧完老虎都未完, 仲要鬧埋熊貓囉~


1 則留言:

  1. 咁有無鬧埋其他公仔?
    [林林回覆08/13/2013 15:19:51]哈哈哈,好呀....
    [版主回覆08/13/2013 14:49:57]鴨仔冇鬧過! 如果鴨仔第日成為受害者之後, 我話過你知吓~
    [林林回覆08/12/2013 16:56:06]咁後面隻鴨仔呢?
    [版主回覆08/12/2013 16:50:33]如果其他就好少喇!
    [版主回覆08/12/2013 16:49:36]之前鬧隻老虎囉!

    回覆刪除