世界上, on 交的人何其多! 我身邊都有一個!!!
我老闆, 成日都無啦啦送嘢比我地, 初二十六, 一定買嘢拜神, 跟住就比我地, 中秋一定有月餅, 端午而家就封$300利是, 年尾又係派利是買年糕, 過年前仲送好多好多過年食品比我地送禮! 而且有時仲耐唔耐會送提子乾比我地食!
老闆送禮物比我地其實唔出奇, 因為都唔係今時今日先送, 而今日老闆攞住兩張超市coupon去比馮小姐, 老闆同佢講係電xxx送嘅! 而呢個on交馮小姐居然打左個突之後就問"吓! 邊個送架?"
我真係忍唔住囉~ 我忍唔住問馮小姐點解咁on 9去問老闆係邊個送囉! 點不知馮小姐話佢當時呆咗一呆, 唔識比咩反應老闆喎! 佢話又唔係過時過節, 冇啦啦仲咩送嘢呀!
我真係唔想串佢架, 因為我真係頂佢唔順囉, 我話又唔係第一次收禮物, 洗唔撚洗咁surprise 呀! 平時佢兩公婆都無啦啦送兩罐提子比我地啦, 尋日先收左盒車厘子, 無啦啦仲乜要會呆一呆呀! 咁下次, 我同老闆講唔洗比你喇, 既然嚇襯左你!
我成日都唔明, 點解呢個世界上居然有d咁撚on 9 嘅人!!! 老闆比得你, 更係第一時間多謝啦! 就算聽唔清楚老闆講乜, 都應該多撚謝左先啦, 仲問乜春嘢呀! 唔通亞豬亞狗送比老闆叫老闆比你咩, on 99!!!
因為佢係一個蠢人~~~
回覆刪除