2013年8月23日 星期五

好靚呀~~~

其實我仲未係好想滕滕自己瞓, 因為我好唔捨得佢, 而且好enjoy可以瞓時不停咁望住佢, 得閑又錫下佢, 耐唔耐又摸下佢!

我問滕滕佢想唔想自己瞓, 因為我話佢開始大個, 張床3個人瞓真係越嚟越迫, 雖然一齊瞓時大家已經就到位, 但係講真有時我真係冇位要瞓床邊! 我同滕滕講, 不如爸b唔係到時先同我瞓啦, 爸b係到時3個真係好迫喎, 但係佢答我, 想同我瞓, 亦都想同爸b瞓!

我搵左好耐, 搵到呢D jelly貼! 貼左, 幾鬼靚!


係我同滕滕一齊努力架! 整完佢都"我好鐘意張床呀~~~!" , 不過仲加多句: "但係我都唔會係到瞓囉! "

之後耐唔耐我仲見到滕滕係床前凝望呢幅床頭, 望都定晒眼咁~ 所以我就再問佢: 係唔係真係好靚呢~!



1 則留言:

  1. 床頭成幅畫好靚呀
    [版主回覆09/02/2013 13:05:29]已經有小小開始比佢搣下搣下, 少左一塊少左一塊, 真係好難去想像, 究竟冇晒係幾時, 可能好快.........
    [林林回覆08/29/2013 17:06:08]唔緊要啦,呢幅畫好襟睇呀
    [版主回覆08/29/2013 15:33:08]我都覺得好靚架, 不過貼左就番唔到身喇, 因為呢D係jelly嚟, d紅色藍色綠色橙色全部食晒落去塊板到呀

    回覆刪除