http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
又幾桟鬼WOR~我好懶, 之前未生仔時, 每日 20MINS 吹頭。大肚時又少D 時間, 家陣吹都唔吹 GEL ONLY~[版主回覆08/26/2013 16:40:01]我鐘意攪呢D嘢, 不過只限夏天, 冬天就唔好攪我喇!
好靚呀~~ 我之前都想淘哩個, 但係屋企個Panasonic 風筒唔岩用 [版主回覆08/28/2013 10:39:26]我嗰個都唔啱架, 不過我之後又淘多個風筒囉~
5-10分鐘咪算快囉,哈哈[林林回覆08/29/2013 17:05:13]噢!!![版主回覆08/29/2013 15:34:04]no, 係要早多5-10分鐘起身! 平時我7:00起身, 7:40可以出門口,但係而家需時會耐左~
又幾桟鬼WOR~
回覆刪除我好懶, 之前未生仔時, 每日 20MINS 吹頭。大肚時又少D 時間, 家陣吹都唔吹 GEL ONLY~
[版主回覆08/26/2013 16:40:01]我鐘意攪呢D嘢, 不過只限夏天, 冬天就唔好攪我喇!
好靚呀~~ 我之前都想淘哩個, 但係屋企個Panasonic 風筒唔岩用
回覆刪除[版主回覆08/28/2013 10:39:26]我嗰個都唔啱架, 不過我之後又淘多個風筒囉~
5-10分鐘咪算快囉,哈哈
回覆刪除[林林回覆08/29/2013 17:05:13]噢!!!
[版主回覆08/29/2013 15:34:04]no, 係要早多5-10分鐘起身! 平時我7:00起身, 7:40可以出門口,但係而家需時會耐左~