2013年8月22日 星期四

有新嘢玩~

上個月電左髮, 而家淘左呢個嘢番嚟!


呢個卷髮器真係幾得!



真係幾有自然feel, 不過需時就耐左d, 因為每邊要分開3部份吹, 仲要吹到乾為止, 所以而家要預早5-10起身 !

3 則留言:

  1. 又幾桟鬼WOR~
    我好懶, 之前未生仔時, 每日 20MINS 吹頭。大肚時又少D 時間, 家陣吹都唔吹 GEL ONLY~
    [版主回覆08/26/2013 16:40:01]我鐘意攪呢D嘢, 不過只限夏天, 冬天就唔好攪我喇!

    回覆刪除
  2. 好靚呀~~ 我之前都想淘哩個, 但係屋企個Panasonic 風筒唔岩用
    [版主回覆08/28/2013 10:39:26]我嗰個都唔啱架, 不過我之後又淘多個風筒囉~

    回覆刪除
  3. 5-10分鐘咪算快囉,哈哈
    [林林回覆08/29/2013 17:05:13]噢!!!
    [版主回覆08/29/2013 15:34:04]no, 係要早多5-10分鐘起身! 平時我7:00起身, 7:40可以出門口,但係而家需時會耐左~

    回覆刪除