尋晚我失眠, 攪到今朝4點幾先瞓! 但係6:30就要起身, 因為今日要去玩!
之前好失魂, 因為答應左去玩fireman, 跟住唔記得左就應承左當家姐去玩職業小先峰! 堂家姐唔推得, 因為係我話好佢先去, 所以唯有推左fireman嗰邊! 原本時間要係0930係天水圍集合, 其實0930我已經覺得好早, 但係星期五打電話嚟話要提早到0900! 真係人都癲囉! 我問個職員, 你知唔係如果你再提早半個鐘, 我係要8點前出門口架!!! 所以縱使我幾眼瞓, 幾時先瞓都好, 我0630就一定要起身喇!
第一站, 就係去西九龍嘅木棉寶堡!
之前好失魂, 因為答應左去玩fireman, 跟住唔記得左就應承左當家姐去玩職業小先峰! 堂家姐唔推得, 因為係我話好佢先去, 所以唯有推左fireman嗰邊! 原本時間要係0930係天水圍集合, 其實0930我已經覺得好早, 但係星期五打電話嚟話要提早到0900! 真係人都癲囉! 我問個職員, 你知唔係如果你再提早半個鐘, 我係要8點前出門口架!!! 所以縱使我幾眼瞓, 幾時先瞓都好, 我0630就一定要起身喇!
第一站, 就係去西九龍嘅木棉寶堡!
張單張一攞上手, 嘩~ 好似好多嘢玩咁喎! 有消防員, 警察, 救護員, 牙醫, 奶農, 護士, 入油員, SDU, 郵差, 中醫師, MODEL, 廚師等等! 每PART 有30分鐘角色扮演! 聽落去好似好吸引囉, 不過一玩, 就覺得好亂!
嗰個場地係唔錯架, 望落去都好吸引, 不過佢張list話就話幾點開始, 但係收工時間有快有慢, 如果你玩嗰part 係晏左收工, 咁就趕唔切去下一part你想去嘅職業到玩喇, 因為每個職業每次都有限人數入去! 每個職業玩嗰30分鐘跟本就唔夠, 因為d導師講都講左一半時間!
因為每個職業都限人數, 所以第一part 已經冇得揀時就揀左做入油員!
呢個職業, 比小朋友輪住揸下個壺, 揸下嚿綿, 就當係洗完車! 所謂洗完車, 就去到入油嗰一part! 聽完個導師講緊完一大堆嘢時, 就續個小朋友叫起身去單拖影相(D相賣$80/張)! 影完晒先去玩入油嗰part! 唔好以為每個小朋友都可以試下入油喎, 佢地只係叫d小朋友圍住晒架車, 又講一大輪嘢, 叫左一個人入下油, 咁就當玩完! 我起初以為每個小朋友都會揸下支油槍, 原來係冇架!!! 玩完入油呢part, 就入房除番件衫出嚟, 仲話要去扮沖涼先放工喎! 而當時嘅我已經係心急到爆囉! 因為其他職業已經有小朋友係到排隊玩下一part喇! 而滕滕呢到, 仲話玩埋沖涼先走喎, 冇撚嘢下化! 結果, 滕滕想去玩嘅救護員, 護士湊bb, 呢兩個係唔洗指意架!
護士嘅quota只有5個位, 而救護員就多d, 但係都唔到我地囉, 所以就行去警察嗰到! 但係問d工作人員, 佢話警察都冇位喎! 咁我就即刻問喇: "part part 你地都話冇位, 咁你叫人玩咩先??? 你地張list 就統一晒d時間, 但係有d職業就提早放小朋友出嚟, 有d就遲出, 咁遲出嚟嗰d咪唔洗玩??? 咁你地統一左個時間嚟仲咩先???" 嗰位姐姐聽到我咁講, 佢就check 完一大輪就話警察仲有位, 問我玩唔玩喇! 玩! 更係玩啦! 唔玩有咩玩啫!!!
玩警察都有兩part, 一part就係入去房到射槍! 哼~ 我當初都以為係有得玩射槍囉, 以為有晒佈置佈景係到, 起碼都有一兩槍射下嘛! 點不知幾好笑囉, 個黑面姐姐, 講左九咁撚多嘢之後就先開始著左所謂嘅警察制服(只得件衫又冇褲, 著左似食焦多d囉!!!), 著完制服就開始講支槍, 又再一次九up完一大堆廢話之後就續個小朋友出去埋位喇! 唔好以為有得射呀, 只係比你揸下支槍扮射咋! o係個黑面姐姐九up時, 仲有一個工作人員係裏面, 而呢個男仔就成撚日擋住個玻璃窗企正係中間阻撚住晒我地影相! 我覺得佢地唔會唔知d老豆老母想同自己個小朋友影相囉, 所以我跟本就覺得佢係專登, 而我都好唔客氣去"how"塊玻璃叫佢行開d! 行就行開左喇, 不過一分鐘唔夠又行番過嚟阻住囉! 其他父母見我剛"how"玻璃叫佢死開之後, 個個都拍晒手掌, 所以第二次個男仔又係咁時, 即時就4-5隻手又"how"落個玻璃到! 而個黑面姐姐當時好唔客氣咁啤住家長呢邊, 當時見到佢個樣, 真係好想星九佢兩巴!!!
呢個環節嘅工作人員一d都唔nice! 一d表情都冇! 態度唔友善! 借問聲你咁嘅死人樣, 就不如唔好做啦, 對住d小朋友咁嘅樣, 一d愛心都冇, 死番屋企食屎好過啦!!!
所謂又玩完射槍呢part, 就去左另外一個房, 房內有d做體能運動嘅佈置, 起初我又以為有得玩, 但係原來嗰d嘢只係放係到比人睇架囉, d小朋友又只係坐晒係地下到又聽嗰個咁黑面姐姐講一大輪廢話, 跟住就真係有d嘢玩下喇, 就係坐係架警車到走一轉! 小朋友上晒警車, 唯獨滕滕最尾冇得上! 問番滕滕佢當時都以為自己冇得坐架, 原來係比佢住車頭! 我一見到, 當堂條氣抵番晒, 因為我知道滕滕會因為有得坐車頭好開心囉!
堂家姐個仔走去做奶農, 一埋位就睇片! 都痴九線, 睇片我洗撚係你呢到睇咩, discovery channel 大撚把片有得比你睇啦! 睇完又係聽個導師九up, up完就比d小朋友揸一兩下奶! 大佬, 好貴架??? 揸多幾下隻假牛會蝕架??? 定係隻假牛揸得多會短命d呀???
係木棉呢到, 我地有兩part 時間可以玩, 玩完就要走去食飯喇, 食完飯因為要去下一個場地到整甜品! 其實, 如果就算比我再留多一陣或一日我諗我都覺得唔開心, 因為每個環節都係d導師講多過比小朋友玩, 而且當小朋友有制服著時, 佢地專登整d嘢或者攞d嘢嚟擋住唔比我地d家長影相! 我比錢個仔嚟玩, 都係想個仔開心啫, 吊那星佢, 比左錢就叫我個仔嚟齋睇, 冇撚嘢吓嘛! d導師成九日就講講講, 你估我嚟聽你九up架咩!!! 所以整體嚟講, 請我都唔會再去!!! 完全跟本就係垃圾!!!
玩完呢到就去整甜品喇~
初初到左一陣, 我知滕滕可能開始好攰, 因為今朝佢都7點鐘起身, 仲早過番學, 所以見到佢冇晒表情, 我都有小小肉赤! 不過當整完個朱古力波波出嚟, 我叫佢聞下香唔香之後, 佢當堂醒晒, 而且人地都未話可以食得佢就已經偷食左一粒喇!
成DAY嘅節目就玩完, 我地就番屋企搵老公食晚飯, 而滕滕今次真係攰到不得了喇, 落車抱佢都唔起身, 直到番到屋企佢先醒呀! 而我, 就接近就嚟唔郁得囉
E~ 木棉寶堡似台灣既BABY BOSS wor~ 唔知去完係咪都係小小聲既呢?
回覆刪除我上網睇過人地D BLOG 話BABY BOSS GOOD, 等我度下搵星期一去少D 人, 希望好玩啦。
[版主回覆08/13/2013 21:48:18]我都希望你搵到個冇咁流嘅玩! 呢個木棉, 真係垃圾到不得了!!!
擺明呃家長錢喎~~~
回覆刪除[版主回覆08/26/2013 16:38:50]係!!!!!!