為左滕滕報暑假班, 我同一個剛認識嘅媽媽反左面, 原因就係佢叫我幫佢留意下D暑假班, 咁佢個仔就可以同滕滕一齊上堂開心D! BUT, 因為要我等埋佢, 就約左星期六一齊去報, 點不知佢唔出聲星期四晚自己去左先, 仲同我講佢幫個仔報左, 仲係last個, 而滕滕就冇得上!
真係diu那星, 當堂興過火屎! 邊有人咁仆街架, 唔係因為等埋佢, 我星期初去報左, 唔係因為佢, 滕滕唔會冇位去玩! 仲要後知後覺咁撚蠢, 報左仲要話比我知佢個仔報左, 但係我個仔就冇得上, 得撚罪左人都仲唔知!
滕滕去學畫畫嗰到, 係呢個賤媽媽講我知, 因為佢個仔係呢到畫開, 所以每個星期三姐姐帶滕滕去都會見到佢奶奶湊佢個仔去! 上個星期我心血來潮問姐姐, 滕滕個朋友仔嘅嫲嫲有冇問滕滕而家放暑假去玩d咩, 有冇去學游水, 點不知姐姐答我有, 而且仲問得好詳細, 去玩咩去邊到玩, 尤其係游水呢part!
原本之前都諗住學游水去搵埋一齊, 因為滕滕同佢個仔兩個好frd, 我都希望兩個小朋友見多d, 不過因為佢老母咁賤之後, 我直頭一刀切!!! 所以去學游水我都冇同佢講! 但係我冇諗過有D人咁不甘寂寞囉, 見人地唔同你講都應該心知肚明架啦, 居然走去搵個奶奶嚟問我個姐姐喎! 姐姐話佢奶奶問滕滕去邊到游水問得好details, 不過! sorry囉, 因為係我帶滕滕去, 姐姐跟本都唔知係邊到學!
真係唔明, 係唔係要人畫公仔畫到出腸先知道我因為你咁賤而好撚唔妥你先???
算啦,賤人何其多,你公司都有一個!
回覆刪除[版主回覆08/26/2013 16:30:58]咁又係呀, 賤又有, 蠢又有!