2013年8月3日 星期六

契E食飯~

尋日3号風球, 差唔多到黃昏先落波, 雖然今朝冇行雷, 只係落下雨又停下跟住又再落, 但係都冇得游水, 因為有雷警!

原本諗住一心想游水做運動嘅我, 係極之十分失望架!!! 而且, 尋晚仲專登去買左件潛水衣料比滕滕, 諗住今日冇太陽之下去學游水都會冇咁凍! 不過可惜, 今日冇機會著!

今晚約左契妹食飯, 因為幾個月夾極時間都就唔到, 結果就係早兩日嘅情況下一約就OK喇!


契妹幾個月冇見滕滕, 都感受到佢把口有幾咁犀利! 係駁咀犀利! 小朋友幾個月嘅轉變, 真係可以好大, 千祈唔好講少!




1 則留言:

  1. 係啦,唔知點解而家啲小朋友轉數咁快,串咀到呢......
    [版主回覆08/12/2013 16:49:06]只可以講時代唔同囉~

    回覆刪除