2013年8月16日 星期五

可憐的小朋友

上個月, 識左個新朋友, 個新朋友好明顯係細細個落嚟HK, 之後就係HK大! 呢個朋友佢老公係印尼做嘢, 到左8月尾佢就會辭職過去印尼, 以後就係印尼生活! 大家都覺得大家都幾好傾, 所以就約左一齊飲茶!

呢個朋友, 帶多左個朋友出嚟, 而個女人, 有個女5歲, 另外有個手抱嘅仔! 滕滕可能同佢個女差唔多年紀, 所以好鐘意搵佢個女玩, 但係個女人呢, 就好似唔想咁~

其實我唔會無啦啦去歧視人, 但係呢個女人就係其中一個! 因為佢全程都冇望過我一眼, 我同佢打招呼, 佢都冇望住我! 我叫滕滕叫佢, 佢亦都冇望過滕滕! 我叫點心時, 問有冇D咩唔食, 呢個女人, 佢都唔係望住我同我講, 佢話佢好飽唔食得多! 但係當我D點心到左時, 佢樣樣都有食最少1/3! 滕滕走去同佢個女玩, 滕滕百厭搵嘢篤佢個女隻腳時, 佢即刻想鬧滕滕! 而我就即時叫滕滕過番嚟我到, 我同滕滕講我唔識呢個太太, 所以叫佢唔好去攪人地個女! 過左一陣, 呢個女人就破口大罵佢個女, 問佢個女信唔信一巴打落佢到, 又問佢個女想唔想車佢出去! 

點解對住小朋友唔可以先解釋, 要鬧左先呢? 我真係覺得, 冇交化囉!

尋日又見到一個奇景! 有個媽媽帶住兩個小朋友, 一個5-6歲, 一個應該未夠一歲坐緊BB車, 而BB車嗰個係到喊, 個亞媽應該係幫緊大嗰個整緊D嘢, 而細嗰個應該唔耐煩係到喊! 個亞媽就郁手好大力去搣佢塊面好惡咁同佢講: 你, 食遲一陣係唔係會死架!

BB肚餓都要鬧??? 唔撚係呀化! 我唔撚信個女人細時肚係未喊過囉, BB因為餓而喊都要比人鬧, 真係好慘呀!

真係唔明點解世上有D咁嘅老母!

1 則留言:

  1. 真係乜人都有~ 咁唔願意咪咪鬼出黎 la 笨!! 唔鐘意就咪鬼生啦~ 害人害物!!
    [版主回覆08/26/2013 16:28:25]佢可能覺得我地香港人會歧視佢卦! 不過, 都唔夠我係商場嗰個老母賤! 自己個BB肚餓係到喊比佢鬧都不突止, 仲要比佢好大力咁搣塊面! 真係好慘!

    回覆刪除