2013年8月18日 星期日

比你笑死+激~

尋日上完英文堂去左表弟屋企玩, 尋日全程滕滕都好乖, 表弟每次嘅野蠻無理, 滕滕次次都讓表弟, 因為真係好乖好乖, 所以今日出去亞公到食飯時, 我就買左架車比佢!

我知道滕滕都因為知道佢自己咁乖都好開心, 所以睇見佢個樣時, 我都頂佢唔順笑左出嚟! 買左架車之後, 佢當然開心到飛起啦, 仲同我講架車開著嗰首歌(no body)佢好鐘意聽! 係呢個moment, 經過ok我見到嚿電, 我就醒起公司個磅要買電喇! 我同滕滕講我想買嚿電, 佢就即刻同我講: 你又買嘢!你又話冇錢!成日都話要買嘢!冇錢你就唔好成日買嘢啦!

平時滕滕想我買車比佢時, 我就會同佢講我冇錢買車喎! 因為媽咪d錢錢唔可以成日要嚟買玩具架! 再加上我真係冇錢, 所以除左佢真係好乖好乖之外, 我係唔會無啦啦買車比佢架!  不過, 我覺得, 可能我真係成日買嘢, 所以滕滕今次就忍唔住去阻止我喇!

滕滕話說完之後, 我都同佢講: 其實我冇錢,之前都唔應該買呢架車比你!

滕滕聽完, 當堂冇言囉  !



1 則留言:

  1. 哈哈,個仔寸阿媽...
    [版主回覆08/29/2013 16:48:15]好串啦~

    回覆刪除