呢隻保溫杯上次出話已經好快冇晒, 所以可能見咁好反應, 過左一兩個星期又再嚟過!
佢話10:00開始發售, 咁我未夠10:00就已經開始standby, 一到10:00就click入去, 點不知traffic busy! 頭幾版我都click左好多次先去到下一頁, click左好多次先可以去到最後一版confirm, 淨係等佢confirm都等左幾分鐘! 正當我以為冇機會嗰時, 佢就話我確認左!
等等等, 等個e-mail都等左成日, 去到夜晚先有! 其實我都仲未相信我bingo左, 因為我呢世人都未試過中嘢架!
點不知今個星期一有人打電話嚟話叫我星期四可以去攞時, 咁先覺得真係成功左!
今日, 去攞左隻杯喇! 都幾靚吖!
貴到心頭好就最開心啦~
回覆刪除[版主回覆06/04/2013 16:30:13]其實呢個牌子D嘢我好少用, 只係鐘意佢D accessory多~
我都有換呀~~~
回覆刪除[林林回覆06/04/2013 17:19:06]個日網絡塞車塞到癲呀
[版主回覆06/04/2013 16:31:17]其實一心都諗住唔得架喇, 點不知又得左喎!