不過, 可以仲食緊藥, 所以成朝滕滕都好似冇嚟神氣咁! 又可能係帶住個口罩嘅關係, 佢有講嘢同冇講嘢我都唔係好知, 而佢最大聲嗰一次, 就係同老師講佢隔離個同學仔唔拖住佢!
因為聽到滕滕條氣開始扯, 所以第二日5.1假期都要同佢去睇醫生, 而好好彩今次個醫生冇放假, 不過就又係鬼死咁多人, 開門前半個鐘去排隊攞籌都仲要排第七個!
醫生見佢條條無啦啦扯, 就開左D勁D嘅藥比佢, 醫生仲講明食左D藥有可能眼瞓或者心跳! 眼瞓, 就真係唔覺囉, 心跳, 就頭4、5日就係真係痴左線, 不過跟住之後嗰5、6日就開始情緒低落囉~
滕滕自出世到而家都唔會有咩"發猛爭"嘅時候, 但係今次D藥, 真係令佢成日喊.......
飯都未開始食就叫我餵, 我話叫佢食左一半先我就餵佢, 話說完佢就開始喊, 仲要喊得好淒涼咁同我講佢真係冇謂口, 佢真係好想我餵佢! 但係, 我話我餵佢, 我已經係最大讓步, 因為咁大個係唔需要人餵! 食左半個鐘, 五份一都未食到又再叫我餵, 我就話冇眼睇佢(因為佢望我一眼又喊, 望下我又喊)! 跟住佢就放大喉嚨喊住嚟同我講對唔住, 媽咪你原諒我一次啦!
真係唔想笑都笑左出嚟, 仲咩事食飯要食到咁淒涼呀! 醫生究竟開D抑鬱藥比你定係開氣管藥比你呀, 點解九唔搭八無啦啦都覺得咁慘呢~
今日老公同滕滕去左覆診, 又係比番嗰D藥! 唔比佢食又怕唔得, 條氣管可大可少架嘛, 比佢食又慘成咁~ 仲有6日藥要食, 真係難頂!
多d 同佢做下運動強化番個心肺, 特別係游水。
回覆刪除[版主回覆05/10/2013 16:13:51]佢運動量好大, 平時自己係屋企跑唔停, 跳又唔停, 一日個身嗅幾次!
我都預備左呢個暑假同佢報游水, 不過要等到六月尾先有!
陰公豬咯,對住碗飯都愁眉不展
回覆刪除[林林回覆05/20/2013 14:13:39]陰公豬~~~
[版主回覆05/10/2013 16:12:18]佢當時係喊緊~
呢個樣真係好可憐~
回覆刪除