2013年5月7日 星期二

上腦!

我舊公司係賣寫字樓傢俬, 係8、9年前我在職嗰時買左張高背椅比我老豆坐, 跟住係2005年轉左而家呢間公司做都有8年, 買比老豆張椅都差唔多要退休! 又咁橋而家公司對面, 又係一間賣寫字樓傢俬公司嘅倉嚟!

我知道有時想散下D舊款貨, 都會做下減價清貨, 所以我就問對面倉嘅其中一個師傅, 如果有筍嘢就話聲比我知!

個師傅就同左個二打六講, 個二打六就早輪過嚟搵我, 話有D高背椅睇下我要唔要! 我過去一睇, 個心就即刻出現左三個字, 就係"吊那星"! 個二打六比我睇嗰D高背椅, 係皮嘅, 不過D櫈腳生晒锈, D皮就光晒面, 而D邊位就係晒塵! 以我經驗, 張櫈冇廿年都最少有十幾年! 我相信連我死左成廿年咁耐嘅亞婆都唔會要囉! 佢話二百蚊賣比我, 但係如果佢話送比我, 我都唔會要!

個師傅知道我係邊間公司做過, 而個二打六就應該唔知囉, 如果唔係, 我估點都唔會推張垃圾比我, 仲話二百蚊賣比我! 就算一個未做過傢俬公司嘅人, 都唔會要張老過佢老豆老母嘅櫈下化~

真係好想問下個二打六係唔係有撚病囉!

1 則留言:

  1. 哈哈哈,佢當你係無知少女呢~~~
    [版主回覆05/10/2013 16:11:59]嗰條友都冇腦~

    回覆刪除