我舊公司係賣寫字樓傢俬, 係8、9年前我在職嗰時買左張高背椅比我老豆坐, 跟住係2005年轉左而家呢間公司做都有8年, 買比老豆張椅都差唔多要退休! 又咁橋而家公司對面, 又係一間賣寫字樓傢俬公司嘅倉嚟!
我知道有時想散下D舊款貨, 都會做下減價清貨, 所以我就問對面倉嘅其中一個師傅, 如果有筍嘢就話聲比我知!
個師傅就同左個二打六講, 個二打六就早輪過嚟搵我, 話有D高背椅睇下我要唔要! 我過去一睇, 個心就即刻出現左三個字, 就係"吊那星"! 個二打六比我睇嗰D高背椅, 係皮嘅, 不過D櫈腳生晒锈, D皮就光晒面, 而D邊位就係晒塵! 以我經驗, 張櫈冇廿年都最少有十幾年! 我相信連我死左成廿年咁耐嘅亞婆都唔會要囉! 佢話二百蚊賣比我, 但係如果佢話送比我, 我都唔會要!
個師傅知道我係邊間公司做過, 而個二打六就應該唔知囉, 如果唔係, 我估點都唔會推張垃圾比我, 仲話二百蚊賣比我! 就算一個未做過傢俬公司嘅人, 都唔會要張老過佢老豆老母嘅櫈下化~
真係好想問下個二打六係唔係有撚病囉!
哈哈哈,佢當你係無知少女呢~~~
回覆刪除[版主回覆05/10/2013 16:11:59]嗰條友都冇腦~