http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
最終決定去邊呀?[林林回覆06/04/2013 17:41:29]咁用電話影囉[版主回覆06/04/2013 16:25:37]我話如果佢想帶係可以嘅, 不過唔好指意我會幫佢攞! 因為我手袋, 已經大把滕滕嘢, 我唔想攰死自己![林林回覆06/04/2013 14:48:56]好野~~~[版主回覆06/04/2013 14:24:43]會! 我老公已經問我係唔係部單鏡機去喇![林林回覆06/04/2013 14:19:08]影多啲相返黎呀)))[版主回覆06/04/2013 13:07:04]唔洗發掘架, 旅行社有介紹嘅! 因為我地有老有嫩, 所以唔可以去D陽光與海灘嘅, 但係又唔可以太多歷史嗰地~ 希望呢個團OK啦![林林回覆05/31/2013 15:09:12]你好犀利呀,發掘到呢個地方[版主回覆05/31/2013 14:36:49]係呀, 越南北面, 而胡志明市係南邊![林林回覆05/28/2013 09:23:42]嘩~~~係咪即係越南嘅北面呀?[版主回覆05/27/2013 15:07:11]去北越呀!
去那裡?[版主回覆05/27/2013 16:37:16]去邊到都熱啦, 只係唔想太辛苦啫, 好似上次去泰國咁, 早出晚返, 辛苦到我死呀~[Farming Cherrie回覆05/27/2013 15:10:19]好r, d 野又平d...係車程長左少少, summer 去會好熱喎....[版主回覆05/27/2013 15:06:59]去北越!
搵 D 唔係好使行果D HEA 圑 la~[版主回覆05/27/2013 15:06:48]我地CONFIRM左去越南, 應該唔係好辛苦, 因為夜晚冇咩睇, 多數唔會出去, 而且個STAFF話老人家都OK嘅~
最終決定去邊呀?
回覆刪除[林林回覆06/04/2013 17:41:29]咁用電話影囉
[版主回覆06/04/2013 16:25:37]我話如果佢想帶係可以嘅, 不過唔好指意我會幫佢攞! 因為我手袋, 已經大把滕滕嘢, 我唔想攰死自己!
[林林回覆06/04/2013 14:48:56]好野~~~
[版主回覆06/04/2013 14:24:43]會! 我老公已經問我係唔係部單鏡機去喇!
[林林回覆06/04/2013 14:19:08]影多啲相返黎呀)))
[版主回覆06/04/2013 13:07:04]唔洗發掘架, 旅行社有介紹嘅! 因為我地有老有嫩, 所以唔可以去D陽光與海灘嘅, 但係又唔可以太多歷史嗰地~ 希望呢個團OK啦!
[林林回覆05/31/2013 15:09:12]你好犀利呀,發掘到呢個地方
[版主回覆05/31/2013 14:36:49]係呀, 越南北面, 而胡志明市係南邊!
[林林回覆05/28/2013 09:23:42]嘩~~~係咪即係越南嘅北面呀?
[版主回覆05/27/2013 15:07:11]去北越呀!
去那裡?
回覆刪除[版主回覆05/27/2013 16:37:16]去邊到都熱啦, 只係唔想太辛苦啫, 好似上次去泰國咁, 早出晚返, 辛苦到我死呀~
[Farming Cherrie回覆05/27/2013 15:10:19]好r, d 野又平d...係車程長左少少, summer 去會好熱喎....
[版主回覆05/27/2013 15:06:59]去北越!
搵 D 唔係好使行果D HEA 圑 la~
回覆刪除[版主回覆05/27/2013 15:06:48]我地CONFIRM左去越南, 應該唔係好辛苦, 因為夜晚冇咩睇, 多數唔會出去, 而且個STAFF話老人家都OK嘅~