2013年5月23日 星期四

CONFIRMEDDDDDD!

4月已經開始講, 講究竟6月尾老公放假去邊到旅行!  講講講, 講到上個星期日先去旅行社睇!

我因為真係怕冇位喇, 所以今日星期四見老公放早, 所以一定要今日去攪掂!

老豆上個星期腸胃炎, 亞媽打嚟話佢6月都唔知去唔去得旅行喎, 因為老豆身體開始越嚟越差, 個人又成日都好攰, 行得多又唔得, 又氣喘, 就係因為咁, 我先真係要快D去報團, 因為我真係好想一齊去旅行........

所以今晚終於攪掂晒報晒團, 再比埋PASSPORT旅行社去做簽證就OK喇!

3 則留言:

  1. 最終決定去邊呀?
    [林林回覆06/04/2013 17:41:29]咁用電話影囉
    [版主回覆06/04/2013 16:25:37]我話如果佢想帶係可以嘅, 不過唔好指意我會幫佢攞! 因為我手袋, 已經大把滕滕嘢, 我唔想攰死自己!
    [林林回覆06/04/2013 14:48:56]好野~~~
    [版主回覆06/04/2013 14:24:43]會! 我老公已經問我係唔係部單鏡機去喇!
    [林林回覆06/04/2013 14:19:08]影多啲相返黎呀)))
    [版主回覆06/04/2013 13:07:04]唔洗發掘架, 旅行社有介紹嘅! 因為我地有老有嫩, 所以唔可以去D陽光與海灘嘅, 但係又唔可以太多歷史嗰地~ 希望呢個團OK啦!
    [林林回覆05/31/2013 15:09:12]你好犀利呀,發掘到呢個地方
    [版主回覆05/31/2013 14:36:49]係呀, 越南北面, 而胡志明市係南邊!
    [林林回覆05/28/2013 09:23:42]嘩~~~係咪即係越南嘅北面呀?
    [版主回覆05/27/2013 15:07:11]去北越呀!

    回覆刪除
  2. 去那裡?
    [版主回覆05/27/2013 16:37:16]去邊到都熱啦, 只係唔想太辛苦啫, 好似上次去泰國咁, 早出晚返, 辛苦到我死呀~
    [Farming Cherrie回覆05/27/2013 15:10:19]好r, d 野又平d...係車程長左少少, summer 去會好熱喎....
    [版主回覆05/27/2013 15:06:59]去北越!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2013年5月26日 晚上8:52

    搵 D 唔係好使行果D HEA 圑 la~
    [版主回覆05/27/2013 15:06:48]我地CONFIRM左去越南, 應該唔係好辛苦, 因為夜晚冇咩睇, 多數唔會出去, 而且個STAFF話老人家都OK嘅~

    回覆刪除