2013年5月29日 星期三

新嘢~

見滕滕架板車好似好舊咁, 所以買左架新嘢比佢玩!




真係有時D嘢太靚都唔係咁好! 因為個工人今日打比我, 佢話好多小朋友"HOU"住滕滕架板車嚟玩, 嗰D仲成8/9歲, 姐姐驚嗰D o靚仔踩下踩下踩走左滕滕架板車, 所以打嚟同我匯報當時嘅情況!

我同滕滕, 唔識嗰d小朋友就唔好借比佢喇, 因為嗰d哥哥可能踩下踩下唔見左人, 跟住就冇左架板車架喇~! 點不知條友仔同我講, 佢識佢地架喎! 我問佢幾時識, 佢答我嗰時就識左喇!

條友仔真係唔知世途險惡囉, 踩走左佢都仲未知咩事呀, 到時冇左先嚟喊就遲啦!!!





 

1 則留言:

  1. 呢啲係小朋友天真的專利
    [版主回覆06/04/2013 16:31:47]真係好天真!!!

    回覆刪除